vineri, 31 iulie 2009

Intrebari oficiale pentru examenul auto!


Au aparut intrebari oficiale ale chestionarelor auto de la politie. Pentru prima data. Totodata, te poti familiariza cu noua examinare pe calculator.

COMUNICAT DE PRESĂ
Examene auto simulate on-line

Începând cu data de 31.07.2009, Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor pune la dispoziţia publicului întrebările care se regăsesc în chestionarele oficiale pentru obţinerea permisului de conducere, prin intermediul site-ului instituţiei, www.drpciv.ro, secţiunea Servicii on-line -> Testare Examen Online. (IE ONLY).
Încărcarea chestionarelor on line se poate realiza doar după autentificarea vizitatorului pe pagina principală a site-ului, iar în prezent sunt disponibile chestionare pentru categoriile A şi B, în limba română, urmând ca în perioada imediat următoare să fie introduse întrebări pentru toate categoriile şi în limbile engleză, maghiară, franceză şi germană.
Prin acest serviciu on-line se poate simula un examen real pentru obţinerea permisului de conducere, prin generarea automată a unui chestionar alcătuit din fondul general de întrebări.

Note:

- nu sunt toate intrebarile. Din comunicat, asta intelesesem, ca am acces la TOATE intrebarile ce se regasesc in chestionarele oficiale: "pune la dispoziţia publicului întrebările care se regăsesc în chestionarele oficiale ". Mai mult, testand chestionarul online de mai multe ori ( :P, reusind intr-un final sa 'trec' pragul celor 22 de intrebari pentru a fi admis), am observat ca intrebarile se repeta. Adica, mai mult ca sigur, dpdv matematic si probabilistic (" se poate simula un examen real [...] prin generarea automată a unui chestionar alcătuit din fondul general de întrebări"), fondul de intrebari folosite pentru simulare nu e chiar fondul real de intrebari folosite la examenul de scoala de soferi. E unul redus, cu muuult (sau fondul real e mic, ceea ce e totusi putin probabil, stupid chiar). Prin urmare, astept (am) sa se faca public intregul fondul de intrebari. Sa fie ca la BAC la romana, acces liber la subiectele de la oral. :)
Si as propune, daca as avea putere, ca durata dintre un examen teoretic picat si unul nou sa fie de minim 6 luni. Da d-le, daca nu stii legislatia rutiera, stai pe fundul tau, nu ai ce cauta la volan. Oricum, toate panaramele au permis. Vorba aia: Beware! Mi-am luat permisul la Pitesti !:)


- cea mai 'buna' (urata) modalitate de a crea o baza de date (spaming database) cu adrese de email: Obligativitatea inregistrarii pe site pentru a avea acces la intrebari. Si tinand cont ca acest site va avea un trafic intensssss.....

- aparitia intrebarilor de conduita preventiva, care mi se par subiective. Cu totul altceva mi se pare conduita preventiva, si in principiu cu asta ar trebui sa se ocupe mizerabila politie rutiera romana: in a PREVENI!.


Întrebare #8

Care este principalul factor de risc pe care trebuie să-l aveţi în vedere la conducerea autovehiculului prin tunele rutiere?

Variante de răspuns
a. viteza redusă de deplasare şi mersul în coloană;
b. dificultăţi în adaptarea vederii la intrarea şi la ieşirea din asemenea pasaje;
c. posibilitatea existenţei unor denivelări ale părţii carosabile.



Întrebare #9

Circulaţi printr-o localitate, în spatele unui vehicul cu număr de înmatriculare din altă localitate sau din străinătate. La ce vă puteţi aştepta?

Variante de răspuns
a. vehiculul care circulă în faţă merge corect;
b. înainte de a vira, conducătorul vehiculului respectiv va semnaliza din timp schimbarea direcţiei de mers;
c. conducătorul care circulă în faţă poate să frâneze şi să oprească în mod neaşteptat, pentru a cere informaţii privind drumul.


P.S.
- la intrebarea 8, raspunsul corect e B. b-(
- la 9, NU e A, probabil raspunsul corect e C, sau toate 3. b-(


A crescut numarul adoptiilor la Cluj!

Nu pot decat sa ma bucur la aflarea unei asa minunate vesti ;)

"Ultimii ani au adus o crestere a numarului de parinti care doresc sa infieze un copil, desi dupa anul 2000 legislatia in ceea ce priveste procesul de adoptie s-a inasprit. Asta sustin reprezentantii Directiei de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Cluj (DGASPC). “De la an la an se observa o crestere a numarului de cerei de adoptie. In 2008 am avut 68 de astfel de cereri, iar de la inceputul lui 2009 si pana acum avem deja 38 de solicitari”, a declarat pentru citynews.ro Monica Filip, director adjunct DGASPC. Aceasta a mai precizat ca in acest an s-a observat si o usoara crestere a copiilor abandonati, iar momentan, 78 de copii asteapta sa fie adoptati."

Asa ca: ADOPTATI !






duminică, 26 iulie 2009

Cere bon fiscal!

.....pentru ca si altii trebuie sa traiasca. Sunt unii care produc/vand role, case de marcat, etc.

Cere bon fiscal, pentru ca si tu platesti impozite si taxe la stat.

Cere bon fiscal pentru ca toti agentii economici care presteaza servicii (din care fac parte si vanzarile) sunt obligati sa emita bon. In realitate, multi au un profit muuuult mai mare decat cel declarat, din cauza ca nu emit bon pentru toate 'tranzactiile'. Nu contribui la asemenea castiguri negre.

Cere bon fiscal ca sa nu pici de fraier.

Cere bon fiscal chiar daca in clipa urmatoare il arunci la cosul de gunoi.

Cere bon fiscal pentru ca in felul asta contribui la bugetul de stat ( :) ).

Cere bon fiscal pentru orice, chiar si pentru un blow job. :)


Cere bon fiscal. Pastreaza-l. Nu stii niciodata cand el te poate scoate dintr-o situatie defavorabila tie.


joi, 23 iulie 2009

Arie protejată distrusă de ATV-uri!




Ma gandeam eu la un moment dat ce bine ar fi ca muntele sa fie munte si padurea padure, iar ecosistemul sa gazduiasca in PACE numeroasele specii de animale si plante de la noi. Insa, dupa cum stim, asa ceva nu e posibil in Ro. Distrugem tot ce putem, din teribilism, ignoranta, prostie si lipsa de educatie. Ca taiem padurile, asta e la ordinea zilei. Dar ca violam in ultimul hal salbaticia naturii, asta nu stie chiar toata lumea.
Evz a venit cu un articol interesant, de unde readau 'cateva' fragmente.

Amatorii de enduro, călare pe ATV-uri sau motociclete, distrug de trei ani încoace Munţii Ţarcu, din judeţul Caraş-Severin, fără ca autorităţile să ia vreo măsură.

Munţii Ţarcu, arie protejată UE şi parte integrantă a reţelei ecologice europene Natura 2000, este luată cu asalt de amatorii de senzaţii tari. Puţini ştiu că aici creşte floarea de colţ, monument al naturii, că aici trăiesc lupi şi râşi sau că la altitudinea maximă de 2.192 de metri se întind circa 60.000 de hectare care trebuiau să rămână nealterate. Puţin a contat asta pentru cei care, în ultimii ani, au bătut traseele pe două sau patru roţi şi au contribuit insistent la resculptarea muntelui.


Acum trei ani, Romsilva a invitat practic toţi amatorii de andrenalină să cucerească muntele pe trasee bătute până atunci numai de vânt. Acum, aerul miroase a noxe de eşapament, în loc de talăngile oilor se aud motoare ambalate isteric, păşunile au crăpat sub insistenţa roţilor, astfel că traseele par nişte cicatrici dureroase.

Pe 31 mai 2006, Federaţia Română de Motociclism, Automobil Clubul Român şi Regia Naţională a Pădurilor (RNP) Romsilva au dat startul distrugerii, după ce au încheiat un protocol pentru „realizarea de manifestări competiţionale sau turistice, interne sau internaţionale, cu autovehicule şi motociclete de teren pe drumurile forestiere deţinute de RNP”. Acum, mai mulţi investitori se pregătesc să „muşte” din munte, cu hoteluri moderne, iar alţii plănuiesc să-i capteze vântul, plantând morişti eoliene.


Astfel se distruge un mediu natural unic, cu valoare recunoscută internaţional, care face parte din ultimul peisaj forestier intact din Europa şi pentru care Academia Română şi-a dat deja avizul pentru a deveni un parc naţional.

„Prin păduri, dar mai ales pe păşunea alpină, motocicletele şi ATV-urile au făcut şanţuri adânci. Fiecare ieşire măreşte aria distrusă, tăind noi urme pe lângă cele vechi. Odată stratul vegetal îndepărtat, urmele devin albie pentru torente, se adâncesc, iar degradarea devine ireversibilă”, avertizează Asociaţia Altitudine, formată din alpinişti şi iubitori ai muntelui. „Mediul natural a ajuns în multe locuri într-un stadiu de degradare avansat din cauza numeroaselor incursiuni de turism cu motociclete de tip Enduro, ATV-uri, maşini 4x4 şi snowmobile pe pajiştile alpine, în afara drumurilor publice, acţiuni care încalcă legea”, spune Marius Minea, un reprezentant al asociaţiei.

„Au apărut zeci de kilometri de făgaşe în pământul alpin, care se agravează de la zi la zi. După ce stratul vegetal e îndepărtat de roţile motocicletei enduro sau ale ATV-ului, pământul rămâne descoperit, iar la ploaie intervine eroziunea, apoi alunecările de teren. Ne-am consultat şi cu specialişti: practic, fenomenul este ireversibil. Niciodată în mod natural acestea nu se vor putea reface, ci, din contră. De aceea e iminent să se oprească aceste distracţii şi să intervenim pentru repararea stricăciunilor”, explică arhitectul Octavian Radu Topai.

Asociaţia Altitude a semnalat toate acestea Agenţiei Regionale pentru Protecţia Mediului Timişoara, Agenţiei pentru Protecţia Mediului şi Gărzii de Mediu Caraş- Severin încă din august 2007, dar fără niciun rezultat.

Conform OUG nr. 195/2005, privind protecţia mediului, aprobată prin Legea nr. 265/2006, art. 52, al. 3(d), „pe teritoriul ariilor naturale protejate sunt interzise (…) accesul cu mijloace motorizate care utilizează carburanţi fosili pe suprafaţa ariilor naturale protejate, în scopul practicării de sporturi, în afara drumurilor permise accesului public şi a terenurilor special amenajate”.

Excursiile enduro încalcă şi Directiva UE nr. 92/43/CEE privind conservarea habitatelor naturale şi a speciilor de plante şi animale sălbatice, precum şi ale OUG nr. 57/ 2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice. Natura 2000 este principalul instrument al UE de conservare a naturii în statele membre, care cuprinde o reţea de zone unde specii vulnerabile de plante şi animale trebuie protejate.


PENIBIL!!!!!!!!

Sursa: http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/860325/Muntii-Tarcu-arie-protejata-distrusa-de-ATV-uri--VIDEO/


luni, 20 iulie 2009

matraguna.net


Plantă solanacee veninoasă, cu flori brun-violete, prezentă frecvent în superstiţiile, practicile de magie şi miturile multor popoare îndeosebi europene şi asiatice. Deasemenea, mătrăguna este socotită o plantă afrodisiacă, astfel pătrunzând frecvent în descântecele de dragoste.
Intrarea mătrăgunei în mituri şi în magie se datorează îndeosebi unor proprietăţi somnifere şi totodată excitante, ca şi asemănării vagi a rădăcinilor ei cu cu partea inferioară a corpului omenesc. În numeroase zone folclorice ale lumii se crede că mătrăguna îl poate face pe om invulnerabil, că îi poate descoperii comorile ascunse, de asemenea, că posedă proprietăţI oraculare.
Plantă prin excelenţă magică, mătrăguna are închise în ea «forţe extraordinare, care pot multiplica viaţa sau pot ucide», fiind aşadar «iarba vieţii şi a morţii» (Mircea Eliade).

In judetul Cluj, fetele care vor sa fie mai mult jucate de feciori si deci sa se marite printre cele dintai, se duc la miezul noptii, strangandu-se in brate pana ajung la o matraguna. Aici ele se descalta si fac plecaciuni de trei ori.De acasa au venit cu un ban de argint pe care il tin in gura, in asa fel incat sa atinga si dintii, si limba. Se pleaca apoi catre matraguna fara sa o atinga cu mainile, si taie cateva frunze cu dintii pe banul de argint. Se reintorc tot imbratisate si jucand, luind seama sa nu fie vazute de cineva si sa nu le prinda lumina soarelui. Daca pastreaza frunza de matraguna, invelita intr-un capat de panza, fara a o atinge vreodata cu mana, fetele vor fi jucate de feciori si nu vor intarzia sa se marite.

Tot in judetul Cluj, fetele sau nevestele merg cate doua la matraguna, la miezul noptii, despletite si in pielea goala, strangandu-se in brate si sarutandu-se tot drumul. Ajunse aici, ele se aseaza una peste alta si iau cu mana o frunza. Apoi se intorc acasa jucand si sarutandu-se , si pun frunza de matraguna sa se usuce pana se sfarama si se poate pulveriza.

“Câteva fete de măritat se duc împreună cu o văduvă în pădure, mai ales între Paşti şi Rusalii, ducând cu ele un colac de grâu frumos şi o oiagă de horincă sau de vin sfinţit. Le aşează lângă o viţă de mătrăgună, ele se dezbracă şi toate, împreună, în pielea goală şi despletite, se învârtesc de nouă ori în jurul mătrăgunei, rostind:
Mătrăgună, Doamnă bună,
Mărită-mă într-o lună;
De nu-n asta-n ceielaltă,
Mărită-mă după-olaltă.
Apoi lasă acolo colacul şi horinca sau vinul sfinţit, iar după trei zile se duc, iau mătrăguna de acolo şi o răsădesc între flori, în grădină…” (Col. Vasile Trif, Bozânta Mare, în Memoria…, 2001, p. 36-37)


"O, Doamna Doamnelor,
Stăpânitoarea florilor,
Ne-am trudit şi te-am găsit
Şi te-am adus
Şi-n grădiniţă te-am răsădit,
Şi te-am pus în loc de frunte
Ca să ne fii de folos".
(Col. Ion Vancea, Năneşti, în Antologie, 1980, p. 266-267, t. 244)

surse: http://www.gk.ro/sarmizegetusa/univers_rominesc/matraguna.htm
http://ro.wikisource.org/wiki/M%C4%83tr%C4%83guna

P.S.: m-am mutat pe matraguna.net. Prietenii stiu de ce :)


joi, 16 iulie 2009

Winner! YouTube's Best Eyewitness Video!

Senzational




miercuri, 15 iulie 2009

Bechtel si cele 10 porunci!


Se pare ca niste muncitori angajati la Bechtel pentru constructia autostrazii Transilvania, tronsonul Gilau - Campia Turzii, au trimis o scrisoare presei, in care prezinta nereguli si neconformitati ale constructorului. Ca e adevarat, ca nu e, nu prea conteaza. Ne-a obisnuit deja cu, calitatea lucrarilor din Romania, mai ales cu modul de 'turnare' al asfaltului pe drumurile patriei. Cert e ca, dupa cum spune boc, o sa circulam pe highway din noiembrie. :))))

Redau, preluat de pe city news, fragment din scrisoare:

10 porunci negative
1. Activitatile de turnare a asfaltului NU necesita curatarea suprafetei de contact, aplicarea in exces in emulsiei acopera urmele de noroi la km 28.
2. Turnarea asfaltului NU depinde de conditiile meteorologice. La 1 iunie 2009, la Ecuator era soare, nu ploua ca la km 21.
3. Lucrarile de drenaj NU trebuie sa fie perfecte. Apa le va afecta cu siguranta pe cele de la km 35, asa ca nu se va mai observa ca SEDA-N a lucrat prost.
4. Reprezentantii consultantului NU stau zi si noapte pe santier. Se pot gasi momente favorabile in care sa se faca lucrarile „delicate”.
5. Subcontractorii romanii NU trebuie platiti la timp. in fond, e problema lor ca nu au bani de plata salariilor.
6. Evidenta cantitatilor de agregate de pe stoc NU trebuie sa fie cea corecta. Trebuie sa traiasca si firmele de transport.
7. Cu orice pret, otelul-beton NU trebuie achizitionat din Romania, indiferent ce vrea prefectul sau ministrul. ENKA e o firma turceasca, e normal sa promoveze interesele firmelor turcesti.
8. Termenele de finalizare a lucrarilor NU trebuie respectate. Segmentul Turda –Gilau poate fi dat in folosinta si in 2010 sau 2011, nu neaparat la 15 noiembrie 2009.
9. NU trebuie respectata adancimea de forare a pilotilor. Ce mai conteaza cateva zeci de centimetri in plus sau mai ales in minus pentru ca betonul respecta principiul vaselor comunicante si iese prin toate gropile de fundare chiar daca se toarna numai in una?
10. Salariile lunare ale angajatilor romani NU se compara cu cele angajatilor turci. Asta ar fi chiar culmea.


10 porunci pozitive
1. Numarul angajatilor turci POATE creste. Chiar daca se fac reduceri de personal, acestea se fac din randul angajatilor romani.
2. POT fi exercitate presiuni asupra angajatilor EGIS ROUTE sau Inspectoratului de Stat in Constructii. E vina lor ca vad prea multe.
3. Orice pata de ulei sau motorina de pe asfaltul aplicat IESE cu detergent, fara a mai fi nevoie de frezarea partii carosabile afectate la km 28.
4. Fisurile de la platforma podului de la km 31 SE POT masca usor prin betonare. in fond, fisurile sunt inerente oricaror activitati in domeniul constructiilor.
5. Membrana hidroizolanta aplicata la structuri POATE avea si alte dimensiuni decat cele prevazute in proiectul tehnic. in fond, Compania Nationala de Autostrazi a avizat si alte neconformitati.
6. POT fi executate lucrari si fara proiect tehnic sau studii geologice. Consolidarile de la Km 13 al Tronsonului 2B sunt o exceptie. Sau o regula?
7. Agregatele necorespunzatoare SE POT utiliza in cadrul lucrarilor la fundatia infrastructurii rutiere. Oricum sunt acoperite apoi cu asfalt.
8. Orice nerespectare a obligatiilor catre terti SE POATE solutiona in instanta. PULP FICTION este un exemplu singular. Sau poate nu?
9. Otelul-beton importat din Turcia ESTE conform. Neconformitatile semnalate de Laboratorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Cluj se datoreaza doar echipamentelor invechite.
10. SE POATE orice. Numai sa vrea MIKE MIX si OZGER INAL.


Oficialii Autostrazii Transilvania catalogheaza drept tendentioasa scrisoarea trimisa presei in aceasta dimineata de persoane care se recomandau ca lucratori pe santierul autostrazii. “Toate lucrarile de constructie la Proiectul Autostrada Transilvania respecta standardele de calitate ISO9001. Toate lucrarile de constructive executate de catre antreprenor si cele efectuate in subantreprenoriat de catre companii subcontractoare sunt in deplina conformitate cu standardele de constructie din cadrul specificatiilor romanesti”, se arata in raspunsul dat de Bechtel.




marți, 14 iulie 2009

Caini vs. Barbati!

[preluat de pe animale.ro]

























De ce sunt cainii mai buni decat barbatii?


Nu te vei intreba niciodata daca un caine este suficient de bun pentru tine, daca iti ofera dragostea si siguranta de care ai nevoie.
Cainii sunt loiali si iti ofera dragostea lor in mod neconditionat si sincer.
Cainii de varsta a doua nu simt nevoia sa te abandoneze pentru o stapana mai tanara.
Nu vei fi niciodata suspicioasa de visele cainelui tau, trezindu-l din somn pentru a il intreba: “Ce ai visat?”.
Cainii se uita in ochii tai atunci cand le vorbesti.
Cainii sunt fericiti indiferent de filmul la care va uitati, stand amandoi pe canapeaua moale, pentru ca stiu ca cel mai important este faptul ca sunteti impreuna.
Cainilor le plac copiii, nu trebuie sa fie “maturi” pentru a avea unul prin preajma.Cainii nu se simt amenintati de inteligenta ta si de faptul ca sunt intretinuti.
Cu cateii nu ai discutii referitoare la cati bani ai cheltuit la shopping.
Cainii se simt vinovati cand stiu ca au gresit si iti ling mainile ca sa iti demonstreze “cainta”.





















Cainii nu au nevoie de terapie pentru a isi da seama cu ce au gresit si pentru a sti sa se poarte.
Cainii nu au o problema cu exprimarea afectivitatii in public, nu se sfiesc sa fie plimbati in lesa si sa mearga la pas pe langa tine.
Cainilor le este dor de tine si iti simt lipsa cand esti plecata de acasa, nu fac seri de poker cu prietenii cand tu nu esti prezenta.
Cainii nu vor sa isi aduca prietenii la o bere acasa.
Cainii nu iti critica prietenii, eventual ii musca, dar nu iti spun cu cine ai voie sa iesi si cu cine nu.
Cainii isi arata gelozia.

























Cainii sunt prietenosi cu rudele si prietenii tai.
Cainii nu se lauda cu fostele relatii.
Cainii superbi nu stiu cat de apreciati sunt pentru frumusetea lor si astfel nu se pot lauda cu ea.
Cainii sunt foarte directi cand vine vorba de iesitul afara, nu iti spun: “Cum vrei tu, iubito!”.
Cainii inteleg ca “Nu!” inseamna “Nu!” si nu “Poate…!”
Cainii nu te tachineaza si nu se joaca cu tine – exceptand aportul, dar cu siguranta nu vor rade de felul tau “femeiesc” de a arunca.
Cainii nu iti critica stilul de a conduce si nu se supara daca tu ai condus tot drumul.Cainii sunt usor de achizitionat.
Cainii pot fi dresati sa faca cum zici si cum vrei tu.
Poti forta un caine sa faca baie.
Cainii cred ca esti un geniu al bucatariei, un “maestru culinar canin” iar daca nu le place mancarea nu se prefac, ci pur si simplu nu o mananca.
Cainilor nu le este jena sa recunoasca ca s-au ratacit, ba mai mult lor le este foarte usor sa gaseasca drumul inapoi spre casa.
Cainilor nu le pasa cum esti imbracata sau cum arati cand te trezesti dimineata.
Pe caini nu ii deranjeaza daca esti rujata cand ii pupi.
Cea mai grava boala pe care ti-o poate da un caine este rabia (care se vindeca prin vaccinare), dar poti omori cainele de la care ai contactat virusul rabiei.



















De ce sunt barbatii mai buni decat cainii?

Cainii au o respiratie… “canina” tot timpul.
Barbatii au voie in toate hotelurile, nu exista hotel care sa aiba accesul interzis cu …barbatul care te insoteste.
Barbatii sunt un pic mai subtili.
Barbatii iti pot cumpara cadouri.
Barbatii pot face calcule matematice, atunci cand tu te impotmolesti.
Barbatii nu se joaca cu fiecare barbat pe care il ai in preajma.
Barbatii isi pot deschide singuri conservele si isi pot pune singuri sa manance.




















Ce au in comun cainii si barbatii?


Amandoi se simt amenintati de confratii lor – barbatii de alti barbati, cainii de alti catei.
Nici unul dintre ei nu stie sa iti adreseze intrebari.
Nici barbatul si nici cainele nu stiu sa vorbeasca la telefon.
Atat barbatilor, cat si cainilor le plac jocurile care presupun dominarea.
Amandurora le place sa roada lemn, barbatii rezumandu-se doar la scobitori, momentan.
Amandoi isi marcheaza teritoriul.
Si barbatii si cainii ocupa foarte mult spatiu in pat.
Nici unul dintre ei nu iti spune cand il deranjeaza ceva.
Amandurora le este frica de aspirator.
Nici unul dintre ei nu spala vase si nu strange masa.
Nici unul dintre ei nu observa cand te tunzi.




luni, 13 iulie 2009

Un orgasm pe zi tine doctorul la distanta!


Sub sloganul 'An orgasm a day keeps the doctor away' - Serviciul National de Sanatate din Marea Britaniei ii sfatuieste printr-o brosura pe elevi sa aiba o viata sexuala placuta.

Asociatia ii incurajeaza sa aiba un orgasm pe zi pentru a reduce riscul unui infarct miocardic sau a accidentelor vasculare cerebrale, informeaza Daily Mail.
In cazul in care nu pot intretine relatii sexuale, elevii trebuie sa ia in calcul posibilitatea masturbarii.
In aceeasi brosura se spune ca oamenii promoveaza sexul fara a se gandi la principalul motiv pentru care se intampla: placere.
Cei care promoveaza abstidenta spun ca acest lucru poate duce la acte sexuale intre minori si la cresterea numarului persoanelor bolnave de maladii transmise pe cale sexuala. De asemenea, se acuza ca aceste brosuri vor duce la cresterea numarului adolescentelor gravide.

Brosura a iesit la o saptamana dupa ce se auzise ca o initiativa de sase milioane de euro in vederea reducerii numarului avorturilor in randul tinerelor.
Sub titlul "Un orgasm pe zi tine doctorul la distanta". De asemenea, in brosura se spune ca expertii recomanda cinci portii de fructe si legume pe zi si 30 de minute de activitate fizica trei ori pe saptamana, dar de ce sa nu se inlocuiasca acestea cu doua partide de sex sau de masturbare".

Sursa: ziare.com


sâmbătă, 11 iulie 2009

miercuri, 8 iulie 2009

Singura pereche de acvile din Cheile Turzii!

Intr-un cuvant: ne batem joc de resursele exceptionale pe care le (mai) avem, fauna si flora. Speciile protejate, rezervatiile naturale, tot ce inseamna natura si viata, sunt niste prostii, porcarii pentru poporul roman si pentru autoritatile competente. Cei care le considera importante si vitale, si care lupta pentru a deschide ochii prostimii, pentru a stopa distrugerea habitatului natural (cu tot ce inseamna acesta), nu sunt vazuti decat ca niste ciudati, frustrati, nebuni. Pentru ca normalitate = majoritate. In conceptia celor care nu gandesc, care au ochelari de cal si care vad doar pe termen scurt. E trist.





Cluj: MiG-urile au alungat acvilele din Cheile Turzii

În perioada 21-30 aprilie, la Baza 71 Aeriană „General Emanoil Ionescu” Câmpia Turzii (Luna), s-a desfăşurat exerciţiul bilateral româno-american „Strike Lance 2009”, la care au participat 12 aeronave F-15 ale Forţelor aeriene americane din Europa şi şase aeronave MiG 21LanceR de la Baza 71 Aeriană. Zborurile de antrenament au avut un impact nefericit asupra Rezervaţiei Naturale Cheile Turzii, susţin cercetătorii care monitorizează aria protejată.


„Am observat că un avion de vânătoare se apropie de intrarea din aval a Cheilor şi intră printre pereţii de stâncă, altitudinal mai jos de cuibul locuit de acvilă”, povesteşte biologul Peter Lengyel, martor ocular al momentului în care un MiG a trecut printre stâncile din Cheile Turzii.

Biologul a alertat de altfel întreaga comunitate a iubitorilor de natură, postând o relatare despre cele întâmplate pe grupurile de discuţii de profil de pe internet. Incidentul s-a întâmplat în data de 25 aprilie 2009.
După acea dată, perechea de acvile aurii nu a mai fost văzută timp de câteva zile, existând riscul ca aceasta să nu se mai reproducă.

„Am înţeles că, în timpul exerciţiului NATO, piloţii au intrat cu avioanele în Chei. Zgomotul făcut de avioane poate deranja, motiv pentru care cred că acvila şi-a părăsit cuibul. Acesta se află pe o stâncă, Peretele Vulturilor, la circa 70 de metri înălţime”, ne-a explicat Vizauer Csaba, fostul custode al Rezervaţiei Naturale Cheile Turzii, până în luna iulie a anului trecut. Potrivit acestuia, acvila a reapărut abia în 27 mai, când a fost fotografiată de specialişti.

Pasărea s-a reprodus în cele din urmă în acest an, dar pericolul nu a trecut. „Am descoperit că acvila s-a reprodus, însă în zonă au existat şi continuă să existe alte probleme din cauza acestor avioane”, ne-a spus un alt specialist, zoologul Ioan Coroiu, de la aceeaşi universitate.

„Zburam la o mie de metri”

Pe de altă parte, în mod curent, în zonă se antrenează MiG-uri, din cauza cărora există riscul ca acvila să nu se mai reproducă, ne-a spus şi biologul Mihai Puşcaş, de la Universitatea „Babeş-Bolyai”.

Militarii români neagă incidentul. „Ştim că e o rezervaţie naturală, însă nu am primit nicio sesizare în privinţa acvilei. Noi, chiar dacă treceam cu avioanele pe acolo, zburam la o mie de metri altitudine”, ne-a spus colonelul Marian Dobre, purtătorul de cuvânt al bazei aeriene.

Pericol de dispariţie

Acvila aurie, în latină Aquila chrysaetos, este protejată atât la nivel european cât şi naţional. Potrivit Directivelor „Habitate” şi „Păsări” ale Uniunii Europene, transpuse în legislaţia naţională prin ordonanţa de urgenţă 57 din2007, este interzisă deranjarea speciilor protejate în perioada de cuibărit, de hibernare şi de migraţie.

Specia este protejată şi prin Regulamentul Rezervaţiei Naturale Cheile Turzii, potrivit căruia zborul sau practicarea sporturilor cu motor este interzisă în perioada de cuibărit.

„Nu pot spune că militarii au încălcat voit aceste reguli, probabil nici nu ştiau de existenţa acestora”, a spus Vizauer Csaba. România a fost avertizată de Comisia Europeană de două ori la finele anului trecut din cauza nerespectării directivelor privind păsările.

Resurse:

Ultimatum din partea CE pentru Ministerul Mediului

Legislatie de mediu





luni, 6 iulie 2009

Razbunarea mistretului!

E bine cand mai aflu astfel de vesti bune. Si nu pot decat sa sper la cat mai multe actiuni/accidente de acest gen.

"Din vanator, a ajuns vanat! I s-a intamplat unui barbat din Olt fara permis de port arma, care, insotit de un alt braconier, a poftit o friptura de mistret. Si asta, chiar daca sezonul de vanatoare inca nu s-a deschis."

"In sezonul de vanatoare 2008-2009 pot fi vanate 460 de capre negre si 650 de cerbi." FUCK!!!
Made in Romania!



vineri, 3 iulie 2009

CFR si Primaria Cluj!

1.
Context: Spatiul cuprins intre trotuar si carosabilul din dreptul imobilului numarul 202 de pe strada Constantin Brancusi este, potrivit legislatiei, spatiu destinat pentru plimbarea cainilor. Cu toate acestea, in urma cu doua zile, pe acel spatiu a “rasarit” o tablita care interzice accesul persoanelor insotite de caini. Locatarii zonei, proprietari de caini, care isi plimba patrupedele de ani de zile acolo, au fost surprinsi de acest lucru. “Potrivit HCL 575/2001, acolo se pot plimba cainii. Acum a aparut tabla aia, desi hotararea nu a fost abrogata. Acum nu stim care este situatia”, a spus un locatar al zonei.

Masuri: lucratorii serviciului Spatii Verzi din cadrul Primariei s-au deplasat ieri la fata locului si au indepartat tabla. “S-a montat acea tabla nu pentru a desfiinta spatiul destinat cainilor, ci pentru a-l diminua intr-o oarecare masura, deoarece am primit sesizari din zona respectiva de la parinti cu copii, care s-ar fi jucat pe acel spatiu. Ne-am gandit sa ii multumim pe toti astfel, dar existand acea HCL, tabla a fost indepartata”, au afirmat reprezentantii Primariei.


Concluzii: Abuz..abuz..abuz... facand abstractie ca e vorba de caini, cata minte poate exista in colectivul lui apostu? Nu cred ca e nevoie de alte comentarii, raspunsul celor de la primarie e ELOCVENT!


2.
Context: problemele financiare ale Societatii de Cai Ferate.

Masuri: 40% din totalul angajatilor, adica 7.000 de angajaţi de la CFR Marfa, au intrat prin rotatie in somaj tehnic, incepand de vineri. Cei intrati in somaj vor primi 75% din salariul de baza, fara sporuri, timp de trei luni. Daca problemele financiare ale companiei nu se vor rezolva, perioada s-ar putea prelungi.

Concluzii: Cum sa dai in somaj cu 75% din salar 7 mii de oameni? Mie nu mi se pare normal. Adica, astia stau acasa, fara sa munceasca, si primesc 75% din salar (fara sporuri, watever) din banii mei? Din banii nostri? Asta inseamna reducere de costuri? Nu asa reduci costurile, platind oamenii sa stea acasa.
Zicea ministrul ca oricum nu se lucreaza nici la jumatate din capacitatea maxima. Echivalent: munca la stat. Munceste Dorel, zece Georgei stau si privesc. Da Dorel cu ciocanu sub tren de 3 ori pe zi. Acum, dupa ce pleaca cei 7 mii in somaj platit cu 75% din salar, o sa dea de 10 ori. Colectivul munca in zadar.
Mi se pare bataie de joc pentru cei ce muncesc si platesc taxe si impozite. Daca firma mea vrea sa reduca cheltuielile din cauza crizei si se decide sa dea afara oameni, printre care si eu, imi plateste Dorel 75% din salar? Ca nici firma, nici statul nu-mi platesc. Si e normal, ca doar patronul vrea sa reduca costurile. Daca nu produci pentru angajator, e logic ca nu are de ce sa te tina. Dar cand e vorba de bani de la stat orice e posibil. La 3 specialisti care 'produc', statul angajeaza alti 10 care freaca menta: vezi prefectura cluj. Numa fitze de fitze, neamuri si pile ce-si muta curu de pe un scaun pe altul sau fumeaza pe holurile cladirii.
Dar suntem in criza si ne panicam cand cineva isi da seama ca luam niste bani pe care nu-i meritam, pentru ca nu muncim pentru ei.

Solutie: Sa muncim cu spor. Si cu simt de raspundere. Nimeni nu te plateste la nesfarsit daca nu produci. Si ar fi bine ca statul sa-si invete lectia si sa-si dea seama ca nu e nevoie de 10 oameni pentru a insuruba un bec. E nevoie de unul care insurubeaza becul. Ceilalti 9 frecatori de menta trebuie sa se reprofileze. Nu e vina lor, dar viata e curva cateodata.
Darie era oripilat de tupeul CFR-istilor.

Numai bine





miercuri, 1 iulie 2009

Trunk Monkey!

Super optiune pentru masini, utila in multe cazuri :P (ca de exemplu: ASTA)