joi, 29 ianuarie 2009

A innebunit lupul! Noile buletine 666!

Later Update:

HG nr. 1566/2008 hotarare pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 557/2006 privind stabilirea datei de la care se pun in circulatie pasapoartele electronice, precum si a formei si continutului acestora

1566 -> (15)66 -> (1+5) 66 -> 666 -> Fiara!!!!

Este vremea muceniciei!

Luptaţi până la capăt! Nu vă temeţi!

Iubiţi fii ortodocşi ai acestui neam

Şi ea(fiara) îi sileşte pe toţi, pe cei mici şi pe cei mari, şi pe cei bogaţi şi pe cei săraci, şi pe cei slobozi şi pe cei robi, ca să-şi pună semn pe mâna lor cea dreaptă sau pe frunte. Încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde decât numai cel ce are semnul, adică numele fiarei, sau numărul numelui fiarei“(Apoc. 13:16-17).

Vremea în care ne aflăm acum este premergătoare acestei profeţii. Prin lege, prin ordonanţă de guvern, românii sunt obligaţi să se încadreze într-un plan de urmărire şi supraveghere la nivel naţional şi mondial, proiect care le răpeşte de fapt oamenilor libertatea. Românilor li se cere să-şi pună pe paşapoartele şi permisele auto acest cip biometric ce conţine amprenta digitală şi imaginea facială. Poate pentru mulţi dintre dumneavoastră acest cip pare un lucru nesemnificativ, dar în spatele acestui sistem de însemnare a oamenilor, de codare şi stocare a datelor de identificare se ascunde o întreagă dictatură, un întreg plan demonic, prin care de bună voie îţi vinzi sufletul diavolului. Însemnarea oamenilor, ca pe vite, este primul pas al unor alte măsuri luate pentru controlul absolut al fiinţei umane. Dragii mei, după cum proorocesc Sfinţii Părinţi, primirea acestui semn este lepădarea noastră de credinţă. Să nu credeţi că putem sluji şi lui Dumnezeu şi lui mamona. Nu, dragii mei, nu primiţi acest însemn diavolesc care vă răpeşte ceea ce vă aparţine prin moştenire de la Dumnezeu, dreptul la identitate, dreptul la unicitate şi originalitate, al fiecărei fiinţe umane! Trebuie să vă apăraţi acest drept de la Dumnezeu, chiar de ar fi să plătiţi cu preţul vieţii voastre. În zadar câştigaţi cele ale lumii, dacă vă pierdeţi sufletele voastre şi ale copiilor voştri, pentru că Sfinţii Apostoli ne spun clar „se cuvine să ascultăm de Dumnezeu mai mult decât de oameni”.

Acum e timpul jertfei[...]

Să te duci, române drag, fără frică, direct spre vârful sabiei, ca străbunii noştri cei viteji, să te duci ca o torpilă japoneză, să mori în braţe cu vrăjmaşul! Acum suntem exact ca în arena romană cu fiare sălbatice - stai aici în mijlocul arenei şi aştepţi, ca şi creştinii de odinioară, să dea drumul la lei. Aşteptaţi să fiţi sfâşiaţi, rupţi, altă scăpare nu mai e! Lupta este deschisă. Luptaţi până la capăt! Nu vă temeţi! Aşa cum a început creştinismul, aşa va şi sfârşi - în dureri şi în suferinţă. Pecetluiţi creştinismul cu mucenicia voastră!

Sursa: www.razbointrucuvant.ro ,

COMUNICAT DIN PARTEA PARINTELUI JUSTIN PARVU

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Asa incepe totul. Acest tip de mesaj se regaseste de ceva vreme in continutul multor site-uri, blog-uri, ziare, etc. S-a creat o noua isterie, de aceasta data coordonata de presfintiti, preaslaviti, prea parinti. Vine sfarsitul lumii. Aoleu...Vine peste noi, pasapoartele vor fi marcate cu semnul fiarei!!! Nu-i lasati, rasculati-va, jertfiti-va. Intr-u domnul! :)

Hei...Reveniti-va. Nu murim, nu inca. Stiu, ca pentru "unii" acesta "pecetluire" e doar o actiune premergatoare unei alteia, de o mai mare amploare, si anume cea a implantarii cipului in corpul uman. Eu zic sa asteptam acel moment.

Cum vad eu problema: Aceste noi pasapoarte/permise sunt menite sa ofere un control mai bun al circulatiei persoanelor. Sunt de acord cu acest aspect. Nu sunt de acord cu aceasta instigare la violenta, jertfa, in numele mantuitorului nostru, in numele credintei, in numele bisericii, etc.

Ne consideram oameni inteligenti, evoluati ca si specie. Consider ca omul are discernamant sa decida ce e bine si ce e rau. Nu trebuie sa vina nimeni sa-mi zica ce sa fac ca sa ajung in rai. Ma duce capul si pe mine, de unul singur, sa-mi construiesc niste reguli, principii, pe care sa-mi bazez existenta mea efemera pe acest pamant. Pentru mine, constiinta, respectul pentru sine si pentru cel de langa mine (fie om, sau alta vietate) tin loc de biblie, de biserica.
Nu pot sa-mi construiesc destinul pe ceva care, de exemplu, contine texte discriminatorii. Femeia trebuie sa aiba frica de barbat, femeia trebuie sa asculte intr-u totul de barbatul ei, sa nu-i iasa din cuvant. Ha????????? (Nu ca nu ne-ar conveni :D:D)

Crestinii merg la biserica. Crestinii "asculta" cuvantul domnului. Dar intreb eu, cati dintre acesti crestini ajuta aproapele aflat in suferinta?? Cati sunt milostivi si lipsiti de egoism??

De ce la noi in tara, majoritar ortodoxa, nu exista sange in spitale? De ce suntem codasii Europei la numarul de persoane donatoare de organe? La numarul de adoptii de copii orfani??

De ce?? Pentru ca enoriasii nu doneaza sange, nu sunt dispusi sa-si doneze organele atunci cand vor pleca la domnul, pentru ca adoptia e un cuvant taboo pentru ei. Si sunt doar niste "mici" exemple.

Dar ei au tot timpul dreptate, ei cunosc adevarul absolut, fara insa a avea argumente solide, bazate pe FAPTE! "Daaa, sunt bun, sunt credincios, merg la biserica, ma rog, insa nu ma duc sa donez, n-as adopta niciodata un amarat de copil orfan!"....

Insa, biserica e o forta majora. Crestinismul, in frunte cu mai marii bisericii au avut intotdeuna o putere enorma asupra maselor. Oricand vor ei, pot scoate lumea in strada. Oricand se incalca regulile lor, au poporul de partea lor. Si, oricat nu as fi de acord cu ei, aceasta forta exista, si e justificata. De ce??
Pentru ca aceasta institutie, acest curent ofera omului ceva ce nicio alta autoritate nu le poate oferi. Ofera un lucru unic (daca pot sa ma exprim asa) , pentru care nu exista concurenta din partea altor institutii: NEMURIREA. Ei, impreuna cu credinta, sunt singurele "organisme" abilitate sa ofere omului viata vesnica, sa ofere omului un loc bun in rai, dupa ce acesta inceteaza a mai exista. Si e normal ca omul sa vrea sa prinda acest tren, si sa creada si sa-si bazeze intreaga existenta pe anumite reguli impuse. Ca nu faci ce face popa, ca faci ce zice. Uite ca eu fac ce cred eu de cuviinta, si nu ma simt pacatos.

Unii doneaza 2% bisericilor, care, din nou, un exemplu, in loc sa lupte impotriva defrisarilor masive, impotriva taierii copacilor lasati de domnul, ei se multumesc sa deschida un cont pentru sinistrati, unde enoriasii pot dona bani.

Iar cand vine prea fericitul in oras, nici Basescu nu are asa alai de cai putere si nici manelistii nostri nu isi permit atata aur.

Nu am nimic cu nimeni, nu sunt razvravit sau chestii de genu. Doar ca nu mi se pare normala acesta isterie, si mai ales aceasta ipocrizie din partea asa zisilor credinciosi (vorbesc la modul general, vorbesc de marea majoritate). Nu sunt de acord sa fiu judecat de un 'enorias' (un mic exemplu), care toata viata lui a crescut la coada vacii, si acum ma injura pentru ca-mi plimb cainele pe acelasi trotuar pe unde se plimba el. etc etc

Am un sfat, mai mult pentru mine: Dovediti-va credinta prin fapte! Nu prin vorbe, nu prin barfe, nu prin ignoranta.

Punct.

Un 'pacatos' !



20 comments:

Dani spunea...

Eu nu cred ca inteleg exact problema.
Daca problema e ca cip-ul respectiv va fi continut de CI/pasaport (din cate stiu cip-ul contine informatiile legate de noi: nume, CNP, adresa, poza, etc... - date care oricum sunt printate pe actul respectiv) ar trebui sa va ganditi ca purtati la voi un telefon care pe langa aceste informatii va poate si localiza, are si un microfon in el, etc...
Daca problema e ca pe langa datele respective cip-ul va contine si numarul 666 - am citit pe un forum ca si cuvantul card citit invers inseamna ceva... asa ca diavolul e in portmoneu
Poate ca nu am citit eu destul biblia sau poate is prea pacatos ca sa inteleg legatura dintre buletin si pierderea identitatii sau a sufletului meu si al copiilor mei...
Daca renuntam la buletine de identitate, pasapoarte, certificate de nastere, carduri bancare, telefoane, calculatoare nu o sa vina sfarsitul lumii? Wake up!

Un 'pacatos' si mai are!

Anonim spunea...

In mare parte se poate zice ca ai dreptate si sunt de acord cu ce ai scris...
Nici eu nu sunt de acord cu "intalnirile" la care oamenii ajung sa se calce in piciore pentru putin apa sfintita, pentru o "sarma" sau pentru niste miezuri la biserica. Asta este mai degraba fanatism decat credinta..
Mi-a fost dat sa vad oameni care merg la biserica doar pentru a fi acolo, dorm pe scaune sau se uita cine a mai venit nou...
Nu sunt de acord cu taxele pe care le percep unii preoti cand vin cu botezu de sarbatori, si profita de bunatatea omului...Fac o gramada de bani pe care nu ii impoziteaza nimeni...
Marea majoritate a preotilor au case, aur, masini (1, 2, 3...),etc... facute tot de pe spinarea fanaticului crestin...
Sunt unii preoti care nu vor sa te ingroape daca nu ti-ai platit contributia la biserica..DE CE?
Se mai intampla uneori la slujba de inmormantare sa iti reproseze preotul "ce imi dai asa bani putini" sau "poate astia is banii pentru baiatul care canta, nu pentru mine", totul ca sa iti faca o slujba de inmormantare...DE CE?

Am auzit o povestioara interesanta cu privire la sfarsitul lumii ...E vorba de martorii lui Iehova care cred, ca o sa fie mantuiti numai 40000 de oameni..Zicea o cunostiinta in gluma actre o astfel de persoana..."Daca tot sunteti atatia de multi...ce te face sa crezi ca tu vei fi unu dintre cei 40000? :)"
Cu privire la legea 1566, daca era legea 2466 tot la acelasi numar ajungeam :)

Darie spunea...

@Dan si Sica: Cred ca ii judecati cam usor pe cei care merg la biserica. Ati reusit sa aduceti doar critici, fara sa aratati nici un aspect bun. Oare nu exista sau doar nu vrem sa il vedem?
Faptul ca a crescut cineva la coada vacii nu inseamna ca e inferior tie, Dan! Bunul simt nu tine de studii. Am cunoscut profesori universitari mai mizerabili decat taranii care merg la sapa ca sa aiba ce manca.
Nu ar strica o atitudine mai moderata. Sper sa nu ma omorati cu pietre...

(Martorii lui Iehova considera ca 40000 se vor inalta la cer, nu ca doar atatia se vor mantui...)

Dan S. spunea...

O scurta remarca pentru Darie: poti zice ca si eu sunt de la coada vacii, nu desconsider pe nimeni, ma refeream la faptul ca cei crescuti printre animale isi neaga conditia, acum cand au devenit oraseni. Si de regula sunt mari credinciosi, insa nu dau doi bani pe animale, si pe cei care le protejeaza, considerandu-i nebuni. Daca intelegi legatura!

Darie spunea...

@Dan- lamuritoare precizarea, din context am inteles un pic diferit.

Anonim spunea...

Daca intrebarea e de ce in Romania biserica e asa de puternica si e sprijinita de stat, raspunsul e: biserica ortodoxa romana are conducere locala. Nu depinde de papa sau de alta autoritate. Asa ca biserica poate sa faca ce vrea, inclusiv sa faca intelegeri cu partide politice, sa negocieze voturi in schimbul unor legi de genul scoaterea evolutionismului din manualul de biologie, impunerea orelor de religie la scoala, decrete pentru construirea blocului mantuirii neamului, etc. Biseria a fost si este instrument de stat de manipulare a populatiei. Ca sa nu fie ca si eu numai critic, am sa recunosc ca biserica are si elemente bune, dar in balanta...

Referitor la 666, povestile cu numarul fiarei si alte bazaconii isi au locul in Harry Potter sau alte povesti cu vrajitori.

Anonim spunea...

De ce luptam noi unul impotriva altuia??? de ce nu ne gandim la ceva care sa ne ajute pe toti,sa fim uniti,sa facem ca totul sa fie "perfect"...ma uit in jurul meu si imi este greata sa ma uit la voi cum faceti tot felul de lucruri rele,de ce faceti asta? voi nu va ganditi la Dumnezeu? El va creat,va facut perfecti,El este stamanul nostru si El ne iubeste mult iar noi ce facem??? ne inchinam lui Satan??? de ce??? daca stam si ne gandim o clipa si ne intrebam de ce suferim sau de ce ni de intampla multe rele ne vom da seama ca ni se intampla doar din cauza lui Satan.Stiu ca nu pot sa va conving sa credeti in Dumnezeu dar eu nu voi inceta sa cred ca intr-o zi va veti da seama ca acesta este cel mai bun lucru,daca ajungi sa fii prieten cu Dumnezeu,sa simti ca El te ajuta atunci cand ii ceri ajutorul,ajungi sa te simti cel mai norocos om don lume.Va rog eu TREZITI-VA,uita-ti obiceiurile rele incercati sa faceti ceva pentru sufletul vostru chiar si un lucru neinsemnat..."Dumnezeu sa ne ajute pe toti sa ne deschidem ochii"

Dan S. spunea...

Anonimule, eu sunt prieten foarte bun cu D-zeu, si EL e extrem de fericit de modul meu de viata. Chiar ma incurajeaza sa-mi dovedesc credinta prin fapte. Si mi-a zis ca e uluit chiar si El de isteria cu 666. Si mi-a mai spus ca nu EL a scris biblia, ci oamenii, si sa nu cred chiar tot ce zboara.
E foarte dezamagit de modul de degradare al societatii umane, de cum a decazut omul. Si DA, promite o apocalipsa. Nu a vrut sa-mi dezvaluie mai multe detalii. Nici nu l-am intrebat :D.
I-am zis ca a intrat unul la mine pe blog si m-a facut pacatos, mi-a scris ca am obiceiuri rele, ca sunt adormit, si prin urmare trebuie sa ma trezesc.
Are un mesaj pentru tine :D:D :
"Fiule, nu judeca. Sa judece cel fara de pacat. Mai ales, pentru ca nu cunosti autorul blogului, ce "lucruri rele" stii tu ca a facut? Si ce lucuri bune faci tu?? Ca, m-am uitat prin arhiva..si mhhhh...no comment.
Si te rog sa te semnezi cand afirmi ceva, desi eu stiu foarte bine cine esti. Am vrut sa te pedepsesc, insa la rugamintile unora m-am razgandit. Unii chiar asculta cuvantul meu. Numai bine iti doresc, si un sfat scurt: BE A BETTER HUMAN!"....

Anonim spunea...

...da mai departe: 31 ianuarie va aparea cipul 666 doar cu acordul tau, in mana dreapta sau pe frunte ... NU IL ACCEPTATI acest cod este biletul fara intoarce catre iad ... depinde de tine daca il accepti sau nu. Fara acest cip nu poti cumpara sau vinde, dar nu'ti face probleme acest cip are putere pe o durata de 4 ani pentru ca va reveni Isus Hristos Domnul nostru Amin ... NU ACCEPTATI ACEST

Anonim spunea...

Draga Dan
E "bine" ca unii au dreptul sa judece (chiar si in necunostinta de cauza, dupa aparente, in ignoranta, etc), sa hartuiasca si sa ofenseze persoane pentru parerile, (si ce e mai grav) pentru ce face fiecare pentru ca asa vrea.. de asa natura ii sunt convingerile.. sau ca asta crede el de cuviinta. Ba dimpotriva.. daca cineva se gandeste mai mult, nu doar la sufletul sau, ci si al "prietenilor" sai, si le da un sfat, de pe urma caruia poti iesi doar in castig, si... Doamne fereste, se ingrijoreaza mai putin pentru bietele animale (deci are un alt set de valori ca si al tau), despre care, eu personal stiu ca au fost lasate pe pamantul asta ca sa ne slujeasca ele pe noi (sa ne ajute, sa putem sa avem parte pe pamant de o viata calitativ superioara), nu noi sa le slujim lor (ca idee, presupun ca te ingrijesti, te preocupa si iti dedici mai mult timp, bani, grija pentru un animal, decat de "o alta fiinta umana" care nu are unde sta sau manca),.... atunci individul respectiv merita luat la badjocura. Revenind la subiect.. din pacate "isteria cu 666" nu e nici macar o poveste sau bazaconie gen Harry Potter, ci actiuni reale, pe care le putem afla la stiri sau monitoarele oficiale. Cu umpic de interes, se poate afla ca "isteria" se bazeaza pe lucruri concrete, palpabile si la indemana oricui. Daca pentru unii, credinta nu-i "ajuta" (ci ignoranta si rea-vointa) ca aceste lucruri sa fie relevante,aici ajungem intr-un domeniu (credinta) in care se zice ca ar trebui sa ne respectam intre noi. Ceea ce se poate gasi si in acest blog (si mai ales din partea autorului) ...

Semnatar: M

Dan S. spunea...

Draga d-soara M,

[off-topic]

Te pierzi in detalii, in ghilimele si in fraze lungi. De fapt, pierzi esenta parerilor tale. Pacat. Vrei sa pari inteligenta, insa din ce reiese din comentariul tau, nu esti.
In primul rand, mi te adresezi cu apelativul "Draga", dar iti maschezi, iti negi identitatea, semnandu-te cu "M". E lipsa de fair-play.

[on-topic oarecum]

Eu daca judec, judec persoanele, mentalitatile sau comportamentele care afecteaza viata MEA, viata celor dragi, sistemul de valori, societatea.
Si e normal sa ai o reactie cand cel de langa tine te deranjeaza.

Dar, sintagma: "presupun ca te ingrijesti, te preocupa si iti dedici mai mult timp, bani, grija pentru un animal, decat de "o alta fiinta umana" care nu are unde sta sau manca", e deja mult prea deplasata, si denota o mentalitate tipic depasita, si care nu si-ar avea locul intr-o lume civilizata. Mai bine as face un copil, ha? Sau o prajitura? Mi te asemeni cu cei care sunt revoltati ca imi permit sa circul pe acelasi trotuar cu ei. Asa ca te rog, nu mai presupune, nici macar ca idee, ce fac eu cu viata mea, pe ce imi consum eu energia/timpul/banii. Nu te afecteaza cu nimic, nu te intereseaza, ba mai mult, ai putea TU, cu manutza ta, sa incepi (sau sa continui) sa ajuti "o alta fiinta umana" care nu are unde sta sau manca. OK?

...

Anonim spunea...

1 poate ca asta fac
2 sunt domn
3 imi pare rau ca, chiar si excesiv de explicit, nu ai inteles ca nu ai dreptul sa ofensezi si sa-ti bati joc de ce are omu mai sfant (la fel cum nu te poti caca in gusturile omului). se pare chiar ca explicatiile si analogiile mele te irita
4 relax.. nu am vrut sa te bag in aceeasi oala cu ignorantii, dar din pacate faci afirmatii si ofensezi gratis. pacat
5 concluzia: se pare ca te complaci si iei parte la mistocareala tipica "vietii in romania"

Semnatar(a nu se intelege "semnatara"): M

ps: tu-ti negi identitatea neprezentandu-te cu numele intreg?..
("let's cut the crap" si sa nu ne cramponam de teoria chibritului)

Anonim spunea...

poporul piere din lipsa de cunostinta, din ignoranta, multi vad putini pricep. E bine sa taci, s-asculti si sa tragi concluziile.Nu ignorati Biblia, timpul nu asteapta dupa noi.

Dan S. spunea...

Domnule M,

Eu ti-am scris ceva, si tu ai inteles ce ai vrut, adica: nimic.
Nu am ajuns sa ma cert la MINE pe blog, cu anonimi (m-uri), de aceea iti raspund scurt, si La revedere:
1. mai citeste o data ("sa incepi (sau sa continui) sa ajuti")
2. bravo tie!!
3. Nu ma irita comentariile tale, n-ar avea de ce sa ma enerveze:). Pentru ca nu spui nimic. Si nu te duce capul sa pricepi ceea ce spun si ce vreau. Mintea ta iti zice ca eu ma cac pe oameni si pe romania. To bad...Mai analizeaza.
4.Poti sa ma bagi in ce oala vrei, chiar crezi ca ma intereseaza parerea ta? :) Am spus ca ai mentalitati depasite, inapoiate!!! Rad popoarele civilizate de noi cu fundul,...da nah, avem credinta si gusturi de vis, e tot ce conteaza. :))
5.Asta e 'telul' meu in viata: sa fac mistooo :))) Buna remarca!!!!
6. Legat de identitatea ta, ma abtin, stimabile M.

@Pentru ultimul anonim: Super tareeee. De cine sa ascultam? Sau asta e sloganul tau in viata: tac , ascult, trag??:))
....

Anonim spunea...

Ma tot intreb.. cum de, dupa nenumarate explicatii, tu afirmi ca nu spun nimic.
1. Zici cu ironie ca anumiti conducatori, care se bucura de respectul crestinilor, ar manipula
si instiga pe "naivi"..
Modul in care crestinii isi arata respectul si aprecierea fata de ei (recunoasterea functiei,a superioritatii cunoasterii in domeniul respectiv,sustinerea modului de viata) este, fara suparare,"deranj" sau invidie, strict treaba lor, atata timp cat nu te obliga nimeni sa faci la fel.Nici un 'enorias" nu cred ca
ironizeaza sau isi bate joc de modul cum iti tratezi tu parintii, familia, prietenii; despre ce cadouri le faci, sau cat de mult le respecti sfaturile.
Ce zic eu: daca nu esti apropiat "curentului" crestin, trebuie musai sa acuzi si sa-ti bati joc de ceea ce nu cunosti cu adevarat?..
inteleg ca unele manifestari (care nu tin de tine) ti se pare super deplasate, invechite, etc, dar, totodata nu cred ca e uman, repet,
sa ne batem joc unii de altii (imi tot vine in cap analogia relatiei cu animalele). ca tot esti cu civilizatia in brate...

2. Modul cum se comporta crestinii tinand cont de ceea ce sunt sfatuiti de invatatura crestina,
biblie, conducatori, etc, este, din nou treaba fiecaruia, personala si individuala. ma mir ca nu iti dai seama ca un cult, o invatatura nu te si obliga sa o aplici. de asemenea nici nu se
face responsabila de faptele celor ce sunt de acord cu ea. te rog sa realizezi confuzia!
fiecare e liber sa faca ce vrea, dar totodata si raspunde singur de ceea ce face. ca sa intaresc
ideea, imi vine la indemana doar un citat din ce ne invata "curentul" crestin: "Nu va
amagiti:Dumnezeu nu se lasa badjocorit, caci ce va semana omul, aceea va si secera". eu inteleg din asta, responsabilitatea personala. inca o data te rog fa distinctia intre un sfat,o invatatura, o credinta (un "curent"), si cei ce o urmeaza (mai mult sau mai putin).
toti elevii iau note de 10? sau poate e vina informatiilor ce se gasesc in manuale pentru retardul si incultura multora?..

oare sunt suficient de clar, sau iarasi nu zic nimic (..in o mie de feluri)?..

3. legat de topic.
unii (printre alte generatii de mii de ani) chiar cred in principiile si chestiile de baza
ce se gasesc in biblie. de asemenea cred in divinitate, care lucreaza prin oameni (chiar si
prin cei ce au scris biblia) si prin lucrurile lasate de Ea. unii chiar pot face diferenta intre lucrurile fundamentale din biblie, si cele cu referire la generatiile de atunci (femeia la cratita, etc). probabil pt unii ca tine era mai convenabil o biblie care sa-si schimbe particularitatile in
functie de evolutia omului. la fel de probabil ca o astfel de "carte magica" ar fi avut sanse sa substituie "oarecum" divinitatea (un fel de papa al catolicilor din zilele noastre).

anyway.. acest trend de inglobare a datelor vitale intr-o forma cat mai usoara si subtila, asociabila unui numar "oarecare", aprinde niste beculete unora, care, chiar si din intamplare, citesc cateva randuri din aceasta biblie. cu atat mai mult, cu cat este prezentata gravitatea consecintelor acceptarii acestui acord.

te vad uluit de ce zic si fac anumiti oameni, cand e vorba despre acest subiect. fiindca nu crezi in Domnul si nu te intereseaza ce vrea el de la noi (lucruri gasibile in biblie,sfaturi rationale, etc), oarecum te inteleg. la fel si pozitia ta de "lasa.. sa mai asteptam pana cand vad negru pe alb (sau pe piele) lucrurile astea
ce le-o zis nustiucare". is curios ce pretext vei gasi atunci pentru "dezacordul" tau.
totusi, ce nu inteleg e de ce lupti, ca sa zic asa, impotriva unor atitudini si unor oameni,
care nu lupta impotriva ta,nici nu le pasa de tine(zic asa,folosind acelasi ton ca si al tau).
ba dimpotriva, ei au treaba cu faptul de a nu fi obligati sa aiba de-a face cu acest, ca sa zic asa, "accept" al vre-unei asocieri personale cu acest numar "magic"; si nici cu promovarea acestui sistem.
ca sa nu mai zic cat de mult le-ar pasa crestinilor adevarati de, cat de depasite si super-amuzante pentru oricare occidental sunt aceste "mentalitati". in continuarea citatului ce ti l-am redat mai sus, urmeaza:"Cel ce seamana in propriul sau trup[viata efemera despre care aminteai in post-ul initial, impreuna cu valorile corespunzatoare], din trup va secera stricaciune[un fel de.. daca occidentalii rad de cuvintele Domnului si li se pare amuzant ca noi credem in El, atunci.. n-au decat sa se prapadeasca-fie si de ras];dar cel ce seamana in Duhul[probabil, cine ia in serios cuvintele si lucrarea Sa],din Duh va secera viata vesnica". asadar nu biserica sau preafericitul sau papa imi ofera biletul pt trenul spre nemurire, ci.. eu o sa-l primesc la timpul potrivit,ca rasplata a ce am facut aici.
ce fac eu aici deocamdata..? pai, pentru inceput nu rad si cu fundu de aceste sfaturi si norme, si oameni ce ma ajuta sa ajung acolo. in rest ... e doar treaba mea.

Spor la SEMANAT!

M

Dani spunea...

Cum am spus si in primul comment, nu inteleg problema si nimeni nu mi-a lamurit-o in cele 15 comentarii la post-ul lui Dan.
Unul din Anonimi spunea "de ce nu ne gandim la ceva care sa ne ajute pe toti?". Bingo, pasapoartele astea chiar o sa ne ajute pe toti, o sa fim mai in siguranta. Eu nu am nimic de ascuns, asa ca nu vad decat un avantaj in ele.
Anonimule M, explica-mi si mie care e problema cu pasapoartele astea?
Biblia a fost scrisa de oameni, si la fel si interpretarea ei e facuta de oameni. Beculete ar putea sa aprinda si citirea profetiilor lui Nostradamus. De unde stii tu ce gandeste un crestin adevarat si ce parere are el despre "occidentali" (pe care ii categorisesti din start ca si non-"crestini adevarati")?
Eu ma consider un om care crede in divinitate, dar sunt impotriva religiilor. Cand intru intr-o biserica, moschee nu ma uit de ce religie apartine.

Anonim spunea...

in legatura cu spusele domnului M..

Sunt de acord cu dvs. la partea cu trebuie sa ne ajutam intre noi. F. bine. Trebuie sa ne ajutam intre noi si trebuie sa ajutam si celelalte vietuitoare ale planetei, pentru ca suntem si trebuie sa fim responsabili.

Insa cand aud de poporul nostru crestin (de lumea crestina, in general) si de biserica, mi se face rau... Biserica, mai bine zis oamenii ce o conduc, au reusit sa transforme idealul crestin (pe care il sustin) intr-o mare manipulare...eu nu am incredere in ce ne invata mai marii bisericii, sa zic asa, pt ca zic numai prostii (in mare parte, cel putin). Ultima data cand am fost la biserica, popa zicea ca lumea e rea in ziua de azi (ceva in genul), ca oamenii in loc sa tina un copil, mai bine tin un animal de companie...in loc sa stea sa se gandeasca la faptul ca un copil e o f mare responsabilitate si ca nu se poate compara cu a tine un animal..Cum poate sa te mustre ca tii un animal de companie, nu inteleg, sunt curioasa daca si-a tinut el copiii cu se tine un catel, de ex. (cand merge sa-si rezolve treburile, sa il inchida in casa, sa nu il dea la scoala etc., lucruri pe care animalele nu le necesita). Un alt exemplu, un om concentrat pe cariera daca ar tine un copil, in loc de un pet, l-ar neglija, asa ca mai bine tine un pet...e mai bine pt copil.
In fine, ceea ce vroiam sa zic eu e sa nu faci nici ce face popa, dar nici ce zice, ca mare-i gradina domnului, intr-adevar...

In ceea ce priveste biblia, mari indoieli sunt puse acolo, multe greseli poate sa faca un om, citind-o si urmand-o...Uite, eu, cautam sa-mi clarific un aspect, citind prin biblie...mare surpriza, m-a incurcat si mai tare, fiindca continea pasaje despre acelasi subiect care se contraziceau sau erau neclare...ce sa mai crezi?
Sunt de acord cu chestiile ''bune'' promovate de crestinism, insa de crestini nici nu mai vorbesc...pun pariu pe orice ca nici macar un sfert din toti crestinii din lumea asta nu procedeaza conform invataturilor bibliei, desi merg la biserica saptamanal etc etc. Eu ii am exemplu concret pe parintii mei (si nu numai) care nu lipsesc nicio duminica de la biserica, dau taxe si bani la biserica si la cei ce cer prin biserica, insa le vad materialismul si egoismul (nu fata de mine, nu ma pot plange, chiar sunt recunoscatoare ca sunt parintii mei). Au mentalitatea tipica celor de la tara (traiesc la tara). Am vazut cat de mult se ajuta crestinii intre ei si cat se cearta si barfesc si urasc(foarte mult). Asa ca pana nu trece cineva la exemplu personal, cuvintele ce mi le-ar spune acel cineva in legatura cu asta(credinta, crestinism, biserica, pacat etc) sunt vorbe in vant...

Anonim spunea...

dani,
raspunsul pentru care nu intelegi si nu vezi nici o legatura puteai sa-l deduci din ce i-am scris lui Dan.
dar il reformulez, de data asta, special pentru tine.
nu ai cum sa intelegi, din moment ce nu te intereseaza si mai mult, ignori ceea ce poti gasi foarte usor in carti(biblie, etc) sau de la oameni a caror job e chiar sa explice si sa ajute sa inteleaga ce scrie in cartile respective (preoti,pastori, crestini rationali, etc), pe unii oameni cum esti tu.
ba mai mult, le si ii desconsideri total, ba mai faci si misto pe seama lor.
primul pas e sa-ti fie tie clar ce anume vrei, si cauti, fiindca din atitudinea si nelamuririle tale, te auto-contrazici.
ca o paranteza, stiai ca si dracii cred in divinitate "si se cutremura"? dar te las pe tine sa iti dai seama la ce le foloseste chestia asta...
iar parerea despre "occidentali" a inceput-o Dan,eu i-am raspuns doar lui despre parerea "orientalilor", binenteles in cunostinta de cauza..

doar tot astfel ne dam fiecare cu parerea (...nu?!!)

M

FaithlessFairy spunea...

ma simt obligata sa adaug si eu ceva: mersul la biserica nu te face credincios, asa cum statul in garaj nu te face masina!
extrapolez la cazul de fata: citarea unor pasaje biblice si "argumentarea" unor principii crestine nu te poate face mai bun, nici macar in ochii oamenilor, daramite in ochii lui dumnezeu.
personal, sunt un om credincios si sunt mandra pt ca inteleg, pe cat e omeneste posibil, diferenta intre bine si rau! si a sustine campanii pentru animale este, oricum ai privi, un lucru nobil. in timp ce a polemiza pe internet cu necunoscuti, sustinandu-ti propria sfintenie si atotcunoastere, nu poate fi decat jignitor pentru un crestin veritabil...
putina umilinta, fratii mei! sau umilinta nici nu mai e un principiu fundamental al religiei noastre in secolul blogurilor?!

Dan S. spunea...

@Dani - n-ai cu cine....:)

@johanna - intr-o "Romanie inapoiata, incremenita in traditii neguroase", daca pui in discutie respectul (normal de altfel) fata de animale, esti considerat nebun.

@FaithlessFairy - excelenta comparatia cu masina si garajul :))

@M - frate, revino-ti. Ca deja devii jenant, ridicol. Ai fost bagat in seama nu pentru ca ai fi tu important, tu esti un nimeni, ca individ. E trist ca sunt multi ca tine, si din acest motiv ti-au fost "combatute" ideile, vazute prin prisma unor "ochelari de cal".
In plus, da, ti-ai negat identitatea, semnandu-te cu M, cand de fapt tu ma cunosti. Ai pus botul la apelativul "fanatic religios"...Nu accept porcarii la mine pe blog, si tu deja incepi cu atacuri de 2 lei. La revedere, iti mai spun o data.
Ne vedem in iad (sau ma poti exorciza inainte, doar ma cunosti, "u know where I live")...