Plusuri:
- platforma noua
- tehnologii noi (asistenta faza lunga, tehnologie led, etc)
- reducerea greutății (cică -90kg)
- motorizări (?)
Minusuri:
- mânere convenționale pentru ușile din spate :(
- design izbitor de asemănător cu VW. Se pare ca grupul VAG vrea sa absoarbă de tot marca SEAT
- New Leon = New Ibiza?
[Later Update]
Gama de motorizări va fi extrem de generoasă. Astfel, entry-level-ul la benzine se face cu un 1.2 TSI de 86 CP, propulsor disponibil şi în varianta mai puternică de 105 CP şi cu un cuplu motor maxim de 175 Nm. Agregatul 1.4 TSI va genera 122 CP iar cel de 1.8 TSI şi 180 CP va fi preluat de pe noul Audi A3.
Fanii diesel vor fi răsfăţaţă de un 1.6 TDI de 105 CP şi 250 Nm care, în echiparea Ecomotive cu sistem start&stop şi sistem de recuperare a energiei la frânare, va consuma doar 3,8 litri de motorină. Clasicul 2.0 TDI are acum 150 CP şi 320 Nm, se va regăsi din 2013 şi pe viitorul VW Golf VII şi se mulţumeşte cu doar 4 litri de motorină.. Frugalul1.2 TFSI şi dieselul 1.6 TDI vor avea emisii de doar 99 grame CO2 la km. Vor exista şi versiunile sportive FR, atât benzină cât şi diesel.
Transmisiile sunt manuale, în cinci sau şase trepte, ori automate cu dublu ambreiaj, în şase şi şapte rapoarte.
Disponibilitatea arhitecturii modulare MQB permite reducerea substanţială a costurilor prin folosirea unor repere identice pentru modele foarte diferite între ele, componentele comune fiind integrate în proporţie de până la 70%. Astfel, viitorul Seat Leon va avea o competitivitate sporită în raport cu concurenţii săi, preţul său fiind tradiţional sub cel al Golf-ului VII, fără a fi percepută însă de către clienţi o coborâre a ştachetei nivelului calităţii materialelor ori a solidităţii asamblării.
Dar hai sa dam cu copy/paste, ala victoras:
Chiar dacă prezentarea oficială a celei de a treia generaţii a modelului Seat Leon va avea loc la Salonul Auto de la Paris din toamnă, constructorul spaniol a lansat o serie de imagini în care putem observa două versiuni de echipare ale modelului iberic. Pentru început, noul Leon are un design mai agresiv decât vechea generaţie, mizând de această dată pe muchii drepte inspirate de conceptul IBE Coupe.
După cum puteţi vedea şi în imagini, noul Leon va fi dotat cu lumini de zi cu tehnologia LED, iar, spre deosebire de vechea generaţie, mânerul uşii din spate este unul convenţionat. Acest lucru ne face să credem că Seat va pregăti şi un model cu un design mai sportiv în trei uşi.
La interior ne întâmpină o planşă de bord cu un look nou, având elemente împrumutate de "fratele de platformă" Audi A3, dar pe care le vom găsi şi pe viitorul Golf VII. Seat nu a dat nici un detaliu privind motorizările, dar, mai mult ca sigur, noul Leon va împărţi propulsoarele cu noul Audi A3 şi viitorul Golf VII.
Noul SEAT Leon a fost complet redesenat, începând de la sașiu. Este un hatchback impresionant, dinamic echipat cu tehnologii inovative și îmbrăcat într-o caroserie eleganta. Noul SEAT Leon condensează toate punctele forte pe care marca SEAT le-a avut vreodată. Cu farurile dotate cu tehnologia LED, sistemele de asistenta, noul SEAT Leon aduce calități de mare anvergura în segmentul compact.
Cu linii vibrante gravate in caroserie cu mare precizie, noul SEAT Leon captează imaginația încă de la început. Consum redus datorita greutății mai mici (90 kilograme) decât predecesorul sau.
Proporțiile fine, structura de figure a grilei frontale, grila trapezoidale și gurile de aerisire coborâte ii accentuează lățimea și puterea. Eleganta continua la interior. Suprafețele sunt plăcute la atingere. Butoane de control, întrerupătoare au fost proiectate având in minte confortul șoferului. Sunt poziționate intuitiv fix in locul in care iți vine sa le cauți. Un bord in doua nuanțe iți lasă impresia ca ar pluti in aer. Scaunele sunt montate jos pentru a oferi echilibrul perfect intre confort și spațiu.
0 comments:
Trimiteți un comentariu