luni, 6 octombrie 2008

Blogul unei prostituate!



"De multe ori sint claxonata in trafic dar niciodata nu am dat curs vreunei invitatii sau insinuari. Ieri, insa, mi-am iesit din pepeni. Un tip insistent, la volanul unui Renault Megane cu numar de leasing claxona libidinos pe linga Range Rover-ul meu ca un caniche in calduri pe linga un doberman. Vazind ca nu-i acord atentie, tipul m-a depasit si a frinat brusc, in fata mea. Am oprit. Am scos spray-ul paralizant din geanta, pregatita sa-l folosesc daca vine la geam. Nu a venit. A coborit, doar, din masina, si a inceput sa ma injure ca la usa cortului. M-a stupefiat. Atit de impotent sa fie? “Plateste-ti ratele la Megane si doar daca-ti mai ramin bani, claxoneaza, amaritule!” i-am spus, en passant, si am strunit cei aproape 300 de cai ai masinii. Nu stiu daca m-a auzit."

Un blog altfel. Un blog oarecum trist. O prostituata din Bucuresti pentru care tariful pe ora incepe de la 500 E. E interesant felul cum aceasta tipa vede viata.
Poate descrie un personaj fictiv, poate e doar rodul unei imaginatii bogate. Oricum insa, presupunand ca e real, este un blog mai mult decat interesant.

Link:



3 comments:

Anonim spunea...

banc:
"Intr-o benzinarie, un proaspat pensionar alimenta, atent sa nu depaseasca 10 lei, Dacia sa subreda model 1982. La pompa de alaturi, o superba tanara coboara dintr-o la fel de superba decapotabila, cautand zadarnic din priviri un pompagiu. Omul nostru, se ofera fastacit sa o ajute. Dupa un schimb sumar de amabilitati omul isi ia inima in dinti si isi exprima fatis nedumerirea... - Domnisoara,eu am lucrat 40 de ani la Banca si nu am reusit sa imi cumpar decat Dacia asta ...Dumneata ce servici ai sau cu ce te ocupi de iti permiti asemenea bijuterie de masina la varsta dumitale atat de frageda? - Cu sex oral, tataie, raspunse ea amuzata. - Cum, zise omul iesindu-i ochii din orbite, adica iei muie? - Nu, tataie. Eu fac sex oral. Muie ai luat dumneata, timp de 40 de ani!"

Anonim spunea...

e o facatura de blog

Dan S. spunea...

da, am observat si eu pixelul violet ;)