luni, 27 aprilie 2009

Bendeac - un jenant!

Citez de pe blogul lui bendeac:

"Frate-meu Andrei ar putea fi arestat! De Paste am fost cu Gabi si Georgiana la Slanic Prahova unde se aflau ai mei parinti si matusa mea cu familia. Am stat la masa in curte, am papat etc. Pe drumul de intoarcere suna mama: “Ai vazut catelul ala care se tot invartea pe-aici prin curte? Frate-tau l-a pus pe gratar!!!” Explicatia lui: “Tremura de frig saracu’!”

De vina sunt ai mei ca de la 4 ani l-au dus mereu la restaurantul chinezesc…."

http://mihaibendeac.wordpress.com/2009/04/24/am-i-a-pedofil-or-what/

Cat poti fii de jenant sa povestesti asa ceva? Sa auzi de asa act de cruzime, sa stii ca fratele tau a facut asa ceva, iar tu sa razi, sa postezi pe bloguri, alaturi de comentarii despre Sexy braileanca??
N-are sens sa comentez. Imi pare rau doar ca l-am considerat simpatic, inteligent si profesionist pe acest individ. In esenta nu e decat un parlit, un actor care face orice pentru a fii comercial, pentru a se vinde!! Nu pot sa remarc decat multa ipocrizie...

PENIBILLLLL


4 comments:

Anonim spunea...

Salut!

Cu tot respectul, din ultimele bloguri, afectiunea pentru necuvantatoare iti obtureaza simtul umorului ... Departe de a avea ceva personal cu tine, Bendeac mi se pare super tare!

Cu stima!
Proco

P.S. De ce nu postezi toate comentariile decente?

Dan S. spunea...

A.S. Nu meriti 2 minute din timpul meu, insa, pt. ca sunt om bun, ti le acord.

Ce comentarii? Devii penibil. (E intrebare retorica, nu-mi raspunde)

Departe de a avea ceva cu tine, esti prost. :)
Stiu ca nu te duce capu, si nu poti pricepe ce scriu eu aici, pe aceste "bloguri", insa fa un efort pe viitor, si concentreaza-te inainte de a posta. Incearca sa aduni ceva creier si sa scoti ceva inteligent din tine.

Cu tot respectul si cu stima iti multumim noi toti ca ai un simt al umorului super dezvoltat, si cerem un training de la expertul din tine.

Anonim spunea...

Salut inca o data!

Tu ai o problema cu societatea in care traiesti ... Comentariul meu precedent e destul de echilibrat si in nici un caz nu justifica reactia ta agresiva.

Daca chiar ai o problema cu mine, e numai problema ta ... Nu vreau sa improsc laturi asemenea tie.

In rest, numai bine iti doresc!
Proco

Dani spunea...

Probleme cu societatea in care traim avem toti, desi nu le constientizam toti din diferite motive independente de noi mai mult sau mai putin.
Legat de Bendeac, si mie mi s-a parut un om inteligent cand am citit primele posturi de pe blogul lui, dar in ultima vreme mi-am schimbat parerea datorita pseudoumorul de la mondenii (glume de autobaza la care baga hohote de ras ca sa stim cand sa radem, urlete) si continutul posturilor de pe blog (faza cu cainele, desi ma indoiesc ca e adevarata - am mai citit-o pe net - face parte din acelasi tip de "umor" marinaresc)