vineri, 10 aprilie 2009

Intrebari!

1. Cum poti sa bati covoarele, afara, in centrul clujului, la ora 6.30 dimineata? Cum?

2. Cum poti sa amani o operatie chirurgicala cu 3 zile, deoarece astazi este o zi "speciala" iar maine si poimaine e weekend?

3. Cine i-ar putea lua locul lui Piturca? Basescu, "E presedinte-jucator, deci e usor sa devina antrenor, iar in plus din toamna va fi liber de contract".

4. Cum poti sa filmezi lupte de caini? Cum poti sa pui un rottweiler de 6 luni sa ucida un ciobanesc?



5. Cum se poate ca in Cluj Napoca, vanatorii sa umble beti prin faget/manastur si sa impuste cainii aflati la mai putin de 300m de un parc de copii?




6. Cum poti sa-ti pui la usa unui apartament din centrul clujului doze de bere goldenbrau, pe post de vaza, cu flori de plastic inauntru?

7. Cum se poate, ca in locurile unde se invart multi bani, unde exista profituri imense, sa nu se gaseasca bani sau persoane care sa sterilizeze niste catele ca sa nu mai faca pui in nestire, pe care apoi sa-i abandoneze, sa-i bage pe gat, prin santaj, unora care nu fac nici 0.1% din cat fac ei?
RUSINE TETAROM I , II si III , rusine Brinel, rusine Sistec, rusine EMERSON, rusine NOKIA, rusine EON!!!!!!! Sa va fie rusine



1 comments:

Anonim spunea...

sa va fie rusine rrusinee mare mare rusine puneti-va dumneavoastra in locul cainelui care pierde va dati seama ce rani are eu nu am numai 10 ani si tot timpul am avut un caine langa eu am un husky .mie mi-a fost frig si cainele a venit si m-a incalzit .asta am sa trimit tuturor prietenilor mei .sa va fie rusine .va rog sa cititi Colt Alb