joi, 18 septembrie 2008

Cum se ajunge la mine!

Sa ma distrez si eu un pic de modul in care cautarile pe google (unele mai funny) trimit vizitatori pe blogul meu:


pizza gente - nu e buna (servirea)

jocuri de mers la scoala cu o fata - counterstrike =))

cocalar roz - exista si dinastia??

cumpar beagle ieftin - nu am decat SCUMP!!

cum deblochez pozele pe care le-am blocat - hmmm...grea intrebare

efecte pozitive ale paradelor gay in ro - exista efecte pozitive in romania la asa ceva? nu cred

plins pe perna - :)

muscatura arici - wow, tare te-a muscat??

pot vota persoanele nestiutoare de carte? - da, pot vota

poze avatare de inceput scoala - give me 5

foldere femei - nu am

copii lui strajan - am 3

catei fac in pat - nu fac

pana la ce ora poate fi contactat mircea badea - hahaha.... la orice ora!!!

poze fantastice cu droguri - nici asta nu am

ma iei la tine - meriti?

tzarani in trafic - e plin de ei

geaca cocalar - de exemplu vestitele tricouri/geci COBRA!!!

caut o lege - sa ai bafta!

gigolo cu poze si nr tel - s epare ca se cauta!!

maltratarea testiculelor - asta e dura!!! ce oameni....

olanda cluburi gay - :)

etc etc...