marți, 2 februarie 2010

Ganduri...

Am aflat ceva trist ieri. Blogul meu naste frustrari.
Atat de mari, incat am ajuns in postura in care mi se cerea sa aleg intre 'creatia suprema', omul, si celelalte fiinte 'mai putin' evoluate, animalele, din punct de vedere al respectului pentru acestea.
Atat de mari, incat am fost 'pus la zid' de o alta intrebare de 100 de puncte, si anume daca am donat 'ceva' pentru victimele din Haiti. :)
Atat de mari, ca am uitat de mult de unde am plecat (daca am plecat de undeva), cat de mult 'respect' aveam/avem pentru cei din jur. Si aici nu intram in detalii, sa nu marim frustrarile. Sa dea cu piatra cel fara de pacat, ca nu suntem in Bangladesh. ;)

Note:
1. Daca legea zice sa nu bei nimic la volan, nu bei. Daca ai voie conform legii 1-2 beri, bei.
2. Daca esti intr-un local in care se fumeaza si esti nefumator si te deranjeaza, ori pleci de acolo, ori ramai. Daca alegi sa stai, nu incepi sa acuzi lumea din jur de lipsa de respect, ca nu esti la tine acasa. Decat daca ai frustrari sedimentate adanc ;)
3. Decat sa bei si sa conduci, mai bine sa fumezi si sa zbori ;);)


Dar, facand o introspectie, toti avem defecte, totul e sa le recunoastem, sa ni le asumam si sa facem ceva in privinta asta. Eu o sa fac....

Revenind la chestiuni muuuult mai vesele, mai jos e un filmulet senzational: Dari si Papagalul.



P.S.: Nu comentam nimic, sa nu nastem monstri ;)

Elveţia va organiza un referendum luna următoare pentru a stabili dacă animalele domestice ar trebui să aibă dreptul de a fi reprezentate de avocaţi în instanţă.
Acest stat a schimbat recent constituţia pentru a asigura protecţia "demnităţii" vieţii plantelor şi a adoptat o lege prin care se garantează drepturile tuturor creaturilor.
Dacă elveţienii aprobă referendumul din luna martie, fiecare canton va fi obligat să numească un avocat care să pledeze în numele animalelor să le protejeze de abuz.


1 comments:

Anonim spunea...

"Decat sa bei si sa conduci, mai bine sa fumezi si sa zbori" !!!Fuck me ca a fost tradusa si pe romaneste... si nu prea bine....No offence :)