marți, 23 februarie 2010

Mesagerul de CLUJ!

Disperare?? sau Marketing extrem de agresiv??

De au ajuns sa ma sune sa-mi fac abonament la ei? :))


2 comments:

Brindusa (Brinda Dasha) spunea...

S-ar putea sa nu fie nici una nici alta. Si eu, impreuna cu colegii de redactie, cand lucram la ziar, am adoptat acest gen de marketing. Si a mers, tocmai pt ca unii oameni isi doreau abonament, dar - din comoditate sau din lipsa de informare - nu il aveau.

Dan S. spunea...

Daca strategia generala de marketing (e.g publicitate, campanii de informare, etc) si-ar face treaba cu brio, nu ar mai fi nevoie de astfel de masuri extreme. Pentru ca da, eu ma simt 'agresat' cand cineva ma suna sa ma convinga sa-i cumpar produsul.
Dar, cum ziceam, marketingul acesta agresiv poate fi justificat si ca o masura de maximizare a profitului, nu neaparat prin esuarea strategiei generale.