luni, 9 noiembrie 2009

Ni se mai da voie sa traim in tara asta?

ea: tot pe base il votez
ea: dar nu0i stres
eu: ioi...cum pe base?
ea: d'apoi pe cine sa votez
ea: de antonescu nu am auzit f multe
ea: de geoana nu-mi place
ea: pe sorin ala e prost nu face nimica
eu: si mai bine pe basescu care a [...] ?
ea: da, aia am auzit
ea: dar
ea: oprescu in general
ea: e prea molau
ea: face acolo in bucale
ea: dar aici mai sus?
eu: eu ziceam de oprescu, asa, ca fapt divers...
eu: nu ca ar fi el bun
ea: inteleg
ea: dar nu stiu jur
ea: e greu sa alegi
eu: boc la fel, [...]
ea: serios?
eu: de fapt, cei de la pdl is toti o apa si-un pamant
ea: mnah aveam alta parere despre boc
ea: ce bine ca nu apartin nici unui partid
eu: atat iti zic, base si trupa nu dau 2 bani pe [...]
ea: da stiu
ea: sa stii ca m-ai pus putin pe ganduri
eu: mai gandeste-te, mai analizeaza, si vezi cum au actionat fiecare [...]
eu: ca banuiesc ca si asta conteaza...

ea: da, ai dreptate..pana sa vb cu tine
ea: ma gandeam k daca si asa nush prea multe despre ceilalti
ea: hai sa votez cu base in continuare pentru k pe el l-am mai votat
ea: dar gandindu-ma asa
ea: cum ai zis si tu...
ea: am sa mai cercetez
ea: ce si cum


Iar in spate, boc si trupa radeau si aplaudau! PENIBIL!? Asta e democratia LOR, nu a noastra!

Mai e ceva de comentat?

P.S. ridic doua degete: trebuie sa-mi schimb atitudinea, sa inchid ochii ca sa primesc dreptul de a trai in aceasta tara? :)


9 comments:

Unknown spunea...

Este trist cum unii oameni voteaza pe cineva doar pentru ca au auzit de el mai mult la TV si nu analizeaza ce fac/ce zic candidatii la o functie in stat.
Aste este 1 din motivele pentru care tara asta se afla in situatia in care se afla.

La 20 de ani de la "Revolutie", reprezentantii PDL descriu Democratia prin fapetele ce se intamplau pe vremea Comunismului... si atunci nici macar expulzri nu se faceau...

De ce Base' si PDL refuza confruntarile directe televizate?? pentru ca sunt niste oameni de paie care au ca si unic scop realegerea "dictatorului" Basescu, ca numai el stie ce trebuie facut in tara asta si cine are voie sa primeasca bani nemunciti de la stat.

Abia astept alegerile anticipate... sau cel putin sper sa fie in urmatoarele 2-3 luni.

radu spunea...

Alegerile anticipate nu vor rezolva nimic, o sa fie doar o mica schimbare de procente intre partide (probabil pnl va avea mai putin, parerea mea).
Problema actuala este ca toate partidele sunt cam la fel, oamenii sunt aceasi. O schimbare radicala nu se poate face decat daca sa zicem apare un partid nou cu oameni valorosi, asta e putin probabil fiindca nu prea vad de unde ar putea aparea oamenii astia la ora actuala.
Candidati cu sanse reale la presedentie sunt putini si oamenii ii voteaza pe aia. Ca sa ai sanse reale trebuie sa faci campanie, trebuie sa mergi in teritoriu, sa convingi oameni, sa-ti faci reclama (aparitii la tv, reclama) adica sa ai bani. Trebuie sa existe o presa care sa permita aparita unor noi candidati, nu am prea vazut in presa alti candidati decat Basescu, Geoana, Antonescu sau Oprescu. Unul din cei 4 vor iesi la alegeri presedinte, asa ca, daca tot vrei sa faci ceva, ai putea face o comparatie obiectiva intre cei 4 si sa vezi care e mai potrivit (care e cel mai putin rau).. sau poti sa faci in continuare reclama anti Basescu.

Unknown spunea...

Pt Radu:
Nu fac nici un fel de campanie sau reclama, nu vreau sa conving pe nimeni ca un candidat e bun sau rau.
Comparatia obiectiva am facut-o deja, altfel nu imi spuneam parerea.
Este o zicala: "Adevarul doare".

In legatura cu politicienii ai dreptate. Candidatii cu sanse sunt doar primii trei sau mai exact primii 2 (dupa parerea mea).

Referitor la alegerile anticipate: doresc sa aflu cati romani mai merg la vot si care sunt procentele partidelor ca sa imi fac update la starea de spirit a natiunii. Si poate nu stii cine ameninta cu anticipatele si de ce o face ...

Si daca vrei sa stii ca fac ceva, sa stii ca ma gandesc de ce platesc impozite la stat fara sa primesc nimic inapoi, de ce platesc "asigurare de sanatate" daca oricum trebuie sa merg la privat sa imi fac consult si operatie la ochi inainte sa orbesc, de ce contribui la fondul de pensie privat care nu imi garanteaza nici macar suma pe care am platit-o, etc ...

Dan S. spunea...

Radu, pana in momentul de fata niciun candidat nu m-a trimis pe alte meleaguri daca nu-mi schimb atitudinea. Niciun candidat nu a amenintat persoane cunoscute mie ca nu mai primesc subventii pentru animale daca nu voteaza 'bine'.
Restul, e can-can!

Tiberiu Ivanoschi spunea...

ma, chiar mai sunt oameni care au de gand sa voteze?

Dan S. spunea...

ma, chiar vrei dictatura?

Anonim spunea...

ma, lasati voturile, lasati dictatura, si faceti un pas in spate. Ce vedeti? Un os de ros, si o haita de sacali in jurul lui care se bat ca sa ajunga cat mai aproape de os, si mai in spate poporul. Deci, ce rost mai are sa votezi? Nu se schimba absolut nimic, eventul numele presedintelui. In rest, tot ei sunt la ciolan, si le doare undeva de popor. Asa ca, nu are nici un sens sa ne certam daca votam sau nu, sau daca votam un "dictator" sau un "pampalau" sau un "...".

Pt. Dan, apropo de alte meleaguri: unul dintre "candidati" a avut un raspuns scurt si cuprinzator la o intrebare incomoda: "nemernicii dracului". Deci, da, tot o apa si un pamant sunt ...

Unknown spunea...

Tocmai pentru faptul ca toti sunt la fel trebuie schimbati conducatorii ca sa nu steau prea mult la butoane si sa se obisnuiasca cu puterea.

Deci cine nu vrea sa voteze inseamna ca nu il/o intereseaza ce va fii maine, in ce conditii va trai in aceasta tara sau poate va emigra.

Cine nu mai are nici o speranta traieste degeaba pe acest pamant.

Eu sper ca in vacanta de iarna sa vizitez Miami :D

Florin L spunea...

Întrebare scurta: "ea" este sănătoasa mintal? sau sa reformulez: "ea" este o oaie împinsă de la spate spre asomare ? în ce lume trăiesc unii ?