marți, 17 noiembrie 2009

Un clujean multumit!



Domnule primar Apostu:

"Pentru multitudinea de piatra cubica “plantata” acolo unde candva salasluia ultimul petec de verdeata din Centrul orasului, eu va multumesc!

Pentru ca in loc de asfaltarea integrala a 288 de strazi ati reusit plombarea a 294, eu va multumesc!

Pentru sumedenia de turnuri aprobate printre case, eu si cei care de acum traiesc o eterna noapte in Cluj-Napoca va multumim!

Pentru ridicarea tuturor Daciilor care au parcat ilegal pe trotuarele rezervate Merzanelor din Centru, eu va multumesc!

Pentru gasirea unui spatiu adecvat Filarmonicii, eu va multumesc!

[...]

Pentru ca vorbiti frumos cu presa care va mananca din palma, eu va multumesc!

Pentru ca ati redus timpul iluminatului public, in sensul in care iarna la ora 18.30 e bezna in tot orasul, eu va multumesc!

Pentru ca de fiecare data cand premierul Boc ajungea la Cluj si dadea declaratii in fata presei dumneavoastra v-ati strecurat in spatele lui pentru a-i arata cine e mai mare si mai tare in cadrele filmate de televiziuni, eu va multumesc!

Pentru ca inca nu exista nici o Hotarare de Consiliu Local prin care noile proiecte de constructii sa fie prevazute in mod obligatoriu cu un numar de parcari subterane egal cu numarul parcarilor necesare imobilului respectiv plus inca 40% din acest numar care sa fie acordate gratuit municipalitatii, eu va multumesc!

Pentru ca ati considerat necesara schimbarea infatisarii Pietei Unirii (pe care domnul Funar a incercat atat demult sa o cerceteze arheologic pentru a descoperi daca intr-adevar calul lui Decebal a trecut pe acolo), transformand-o intr-un loc destinat intalnirilor si manifestarilor publice, cu toate ca locuitorii orasului sunt deja obisnuiti sa bea bere si sa manance mici in fata Salii Sporturilor la festivalurile aferente, eu va multumesc!

Pentru ca il suportati de atata vreme pe domnul director Neag de la RATUC, din al carui merit zeci de clujence sunt pipaite zilnic in autobuzele pline ochi, eu va multumesc!

Pentru ca de atatia ani coloniile Becas si Borhanci ori cartierul Europa exista doar pe hartiile de datorii si impozite ale municipalitatii, fara a avea o infrastructura optima, eu va multumesc!

Pentru ca veti permite pentru a-l treilea an la rand ca de impodobirea orasului in culorile violet, mov, verde, portocaliu, alb, galben, rosu, turcoaz, roz si albastru in preajma Sarbatorilor de Iarna sa se ocupe aceeasi domnisoara (stim noi cine), la fel ca pe timpul mandatului domnului Boc, in lunile de iarna orasul luandu-si inca o data denumirea de “Curcubeu”, eu va multumesc!

Pentru ca dumneavoastra credeti ca maghiarii din Cluj stau in Satu Mare, eu va multumesc!

Pentru ca sunteti atat de aproape de schimbarea denumirilor celebrelor piete ale orasului (din Piata Unirii in Piata Betoanelor, din Piata Avram Iancu in Piata Chiciului Ieftin si a Delfinilor Cultural-Ortodocsi si altele), eu va multumesc!

Pentru ca v-ati ocupat atat de mult de reabilitarea cladirilor istorice din Centrul orasului, incat ele s-au dichisit in toate culorile Pamantului, eu va multumesc!

Pentru ca in Piata Cipariu se construieste de 15 ani celebra Catedrala Greco-Catolica fara nici un fel de resurse, oferind aceeasi priveliste turistilor, eu va multumesc!

Pentru ca indicatoarele rutiere ii poarta pe turisti pe strazi cu sensuri interzise in loc de a-i duce la obiectivele pe care ei le cauta, eu va multumesc!

Pentru ca incercati sa faceti parcuri din padurile din jurul orasului, eu va multumesc! (Va propun chiar ca in Padurea Baciului sa faceti si un parc de distractii tematic, avand in vedere aparitiile extraterestre din zona)."

Semnat: Andi Daiszler

foto: citynews.ro


5 comments:

Anonim spunea...

Genial!

P.S.
Strajan tata, am 2 pisici pe care incerc sa le marit cuiva: o birmaneza de 4 ani si un matz negru de 9 luni, fiul birmanezei, dar e corcitura, aduce mai mult a pisica normala. Vad ca tu te ocupi mai mult cu cainii, pe cine sa contactez?

Proco

Dan S. spunea...

Sa contactezi ca sa ce?

Anonim spunea...

Sa marit pisicile cuiva ...

Dan S. spunea...

Proco fiule, explica , sa inteleg si eu, cu ce te putem ajuta?

Anonim spunea...

ce sa zic?

bravo Cluj :)