luni, 31 martie 2008

Alta cruzime! Imagini socante!





Cu riscul de a mă repeta, dar mă repet, dau cu pumnul, accentuez, chestiunea legata de problema câinilor pe străzi si lipsa legilor de protecţie a animalelor.
Următorul filmulet, vine sa confirme proasta educaţie a 'ţăranului' roman. Nu copilul ăla bietul e vinovat, ci proasta aia care care se aude in fundal, încurajând. Cu celălalt gunoi. Scursuri ale societăţii umane.

Da, stiu, majoritatea o sa zica: O săracu, nu pot sa mă uit la aşa ceva, e prea dur, prea criminal.
Dar e realitate. Iar, cei care lupta ca genul acesta de fapte sa fie pedepsite, ca aceste animale sa nu mai fie ţinta teribilismului si prostiei unor gunoaie, sunt luaţi drept, citez: "nebuni". Iar indemnul societăţii romane, citez: "Ia-i acasă".

Pentru protagoniştii filmului, un singur indemn:
"Sa dea boala-n voi, si in tot neamul vostru", vorba unui politician: astia trebuie stransi toti si dusi undeva si aruncata o bomba atomica.
Acuma serios, ce merita astfel de oameni?


1 comments:

Anonim spunea...

spre finalul filmuletului e un tip cu mana in ghips. probabil victima cainelui spre care se indreapta acum razbunarea.e o confuzie in toata propaganda asta anti caini,si se confunda spre cine este indreptata "teroarea" asta, si anume, nu spre saracutele animale de casa, ci, cred, spre pericolele umane de caini vagabonzi. eu daca as fi convins ca pe unde voi trece, imi va fi pusa viata in pericol de caini vagabonzi, atunci sigur voi purta o arma mortala cu care sa le pun eu viata lor in pericol. probabil daca ar exista o "inchisoare a cainilor" pt cei turbati,infometati, cei care reprezinta un pericol pt viata publica, atunci sigur nu ar mai fi atata zarva si inducere in eroare legat de "terorizarea bietelor pericole publice".