luni, 24 martie 2008

Din categoria: Ce ma enerveaza?!

Astazi am suferit un soc. Am mers cu bus-ul la munca. Nu acesta e socul.. :D Ci:..
In statia din Gheorgheni, de unde am plecat, stupoare: pe jos era plin de flegme/scuipat.
Scuzati expresia.
Da chiar asa? Acum de chistocuri de tigari aruncate in trafic pe geam de catre conducatorii auto 'europeni', sau de cele ingropate in nisipul de pe malul marii romanesti m-am mai lovit, de alte si alte gunoaie aruncate pe strazi..la fel. Dar asa ceva, zeci/sute de flegme adunate pe asfaltul/trotuarul dintr-o statie de autobuz , sincer, chiar nu credeam sa vad.
Cred ca cei in cauza sunt revoltati de praful din oras, si probabil vor sa ajute serviciul de salubrizare care nu face fata curatarii strazilor/trotuarelor si se gandesc ca astfel mai reduc din praf... Dar totusi.... halal tara....

P.S. ca venii vorba de praf, un doctor din bucuresti a declarat pe un post de televiziune in weekend un faptul de-a dreptul terifiant: s-a prezentat la spital un copil de 3 ani, cu probleme respiratorii. Dupa niste investigatii, raze, etc, s-a constatat ca plamanii copilasului aratau ca ai unui fumator de 15 ani.
No comment.


1 comments:

inca o fiica a Evei spunea...

Te inteleg, eu dimineata merg pe jos la serviciu si evit sa-mi arunc ochii pe jos! Am gresit odata si am stat intr-o stare de sila profunda intreaga zi! Iti dau un sfat: nu purta niciodata sandale, daca ma intelegi:)