luni, 17 august 2009

The Yellow Smiley Face (Fata Galbena)!

Un filmulet extraordinar. Multi parinti se identifica cu personajele! Foarte bine realizat...





Director: Constantin Popescu
Duration: 00:15:00
Year: 2008
Created at: Romania Festival
Year: 2009

Synopsis

A gentle comedy for the technophobes among us, The Yellow Smiley Face revolves around Mia and Florin Popescu, both over 50 and both a little scared of the technological changes going on around them. To them, the computer is nothing more than furniture until the chance to communicate with their son, Alex, who lives in the USA.

They unravel this new territory using the instructions Alex has sent them in a letter. A piece of over-read paper is their map to the world of the complcating world of Yahoo Messenger.

Featured in Locarno Interntional Film Festival 2008, Warsaw Interntaional Film Festival 2008, Transilvania International Film Festival 2008; winner Best short film at Belgrade Film Festival 2009, 2nd Audience Award at Trieste Film Festival 2009, and recipient of the best short film script at the HBO TIFF script contest 2007.




95 comments:

Anonim spunea...

This just made my day:D

Anonim spunea...

Am vazut la televizor un spot publicitar cu doua batrane care discuta:
"Auzi? Ieri am vorbit cu nepotu' pe S C A I P... E mai usor ca cuptorul cu microunde..."
Pai sa sti ca are ceva sambure de adevar filmul asta. Parintii mai nu stiu sa foloseasca YM dar Skype-ul e OK.
Totusi il folosim doar cand sunt plecat din tara. Telefonul e o inventie mai normala.

Anonim spunea...

Genial!!!

Anonim spunea...

L-am vazut la Cluj in mai la deschiderea TIFF. A fost super aplaudat si oameni de toate varstele s-au prapadit de ras... foarte veridic...

Anonim spunea...

a ratat vreo 2 clickuri, dar se accepta. :)
lucrez pt un provider de internet, sunt operator in call center... filmuletul asta e povestea vietii mele. si dupa ce faci asta 8h/zi 5 zile pe saptamana timp de 2 ani nu ti se mai pare deloc amuzant...... singurul lucru care ma tine inca cu nervii buni e gandul ca ar putea fi tata sau mama la telefon.

2young2die spunea...

superb filmuletul..... multa dreptate in cele prezentate!

Anonim spunea...

genial!!!

Anonim spunea...

super tare..lol

Anonim spunea...

Colosal!! Locuiesc in Statele Unite,mama a trecut prin acelasi lucru....tata este as :)))

Corina Szasz spunea...

este extraordinar filmuletul... amuzant si dureros de reala povestea !!

radu spunea...

genial !!!

Catri spunea...

Ai mei sunt exact la fel!!!! :)))

Anonim spunea...

Adevarat filmuletul, bietii parinti

Anonim spunea...

Chiar daca intampinam dificultati, important este ca dorim sa ne initiem in utilizarea calculatorului.Si...chiar reusim. Nici nu avem alternative prea multe atata vreme cat voi, copiii nostri, sunteti atat de departe.

mustiist spunea...

Thank you.... I loughed and cried in the same time... Multumesc mult... Foarte tare!!!

Anonim spunea...

excelent.

Anonim spunea...

superb si adevarat

Anonim spunea...

foarte bun

Anonim spunea...

o idee atat de originala si reala

Anonim spunea...

Depinde de fiecare persoana in parte , de gradul de intelegere si nevoile de a progressa de astudia permanent .
Oricum e bine ca au incercat .
Sunt unii care predau la Universitati si nu stiu sa manevreze calculatorul , aha si in senat .
Viata ne rezerva multe !
OK , fiti iubiti
ZP

Anonim spunea...

superb!!!!
am ras cu lacrimi !

Anonim spunea...

pai,...si eu sunt la fel ,invat la comp ca astazi cum mai comunici cand telefonul a devenit aproape piesa de muzeu ;si este si scump mai ales ptr niste pensii amarate.Si am copilul in state si voi face naveta bucuresti -america pana cand ?? nu stiu dar imi este teama de avioane ,de aeroporturi ca sunt complexe si te duci de colo -colo alergand sa nu pierzi avionul si... e de ras dar si de plans ,...saracii parinti.

Anonim spunea...

dincolo de toate,am fost tare emotionata,distanta si timpul care ne despart de cei dragi ne imping uneori la gesturi si fapte pe care nu credeam ca le vom face vreodata!!!!
superb realizat...simplu si-n acelasi timp plin de substrat!
Sa fiti iubiti!

Anonim spunea...

Sublim..., mi-au dat lacrimile...

Virgil spunea...

Ce este si mai fascinant e faptul ca unii din acesti oameni au apucat emotia electrificarii satului in tinerete iar acum istoria ii ia inca o data prin surprindere. Generatia care are acum 70 de ani este poate cea mai "experimentala" generatie din istorie. Cind erau copii scriau la lampa si pe tablita. Nepotii lor produc filme pe YouTube si codeaza in php sau chatuiesc pe iPhone. Iar ei au trebuit totdeauna sa fie gata sa se adapteze. De la pick-up pina la casetofon si de la VHS pina la digital camera si PC. E remarcabil.

Anonim spunea...

Excelent!! super emotionant daca privesti din perspectiva parintilor..

Anonim spunea...

Este o realizare minunata. Intr-adevar viteza cu care a avansat tehnologia, i-a pus pe cei mai multi in fata faptului inmplinit iar teama de a nu "strica" ceva i-a facut sa nu se apropie de aceste masinarii moderne. Dar iata ca, dorul de cei dragi te face sa-ti invingi temerile si te ajuta sa infrangi barierele tehnologice.
Un parinte va face intotdeauna ORICE pentru a fi cat mai aproape de copilul lui indiferent ca va trebui sa deschida pentru prima data un calculator sau va trebui sa treaca prin apa, foc si fum pentru a ajunge la el.
Emotionant

Semnat: un "copil" de 23 de ani

Anonim spunea...

bestial,sunt si eu foarte departe de casa,si parca-i vedeam pe ai mei:) .Ce nu face un parinte doar sa poate spune la copil te iubesc? Am ris dar am si plins.Excelent,Bravo!!!

Madlen- Israel. spunea...

Filmuletul este foarte bine jucat si este foarte real. Multi isi cumpara calculatoare cu toate programele instalate ,dar nu stiu absolut nimic despre modul de folosiinta . Mai ales la persoane in virsta ,care nu au avut niciodata tangenta cu astfel de cutii minunate. Totusi ,daca un tunar are rabdare si dreagoste pentru parinti ,ii poate invata sa foloseasca calculatorul si mai ales Skype ,care este foarte simplu si foarte bun.
Filmul este minunat de actual si de real!
Felicitari realizatorilor si scenaristului.

Anonim spunea...

Seamana cu mine! ha,ha

Anonim spunea...

Adevarul este ca datorita tehnologiei avansate ne simtim mai aproape de casa, de cei dragi , desi ne desparte mii de kilometrii.Prin acelasi proces am trecut si eu cu parintii mei.... Dar pana la urma si-au invins teama de necunoscut si nu au stricat nici calculatorul... :))
M-a emotionat acest filmulet...

Anonim spunea...

Asa am fost si eu la inceput.Mi-a fost greu,dar la 70 de ani lucrez usor si cu placere la computer.Felicitari pentru film.Interpretarea fara cusur.

Anonim spunea...

Emotionant filmuletul! Imi aminteste de bunica mea cand invata sa scrie e-mailuri :) Tot la fel, cu pasii scrisi pe hartie. Ca autor, nu iti dai seama de la inceput cum ar trebui sa scrii niste "instructiuni" de genul asta. Notiunea de "dai click cu mausul" pare evidenta, sau "dai 2 click-uri pe un buton" - dar nu sunt. Trebuie sa stii pe care buton sa apesi, sa intelegi ca atunci cand tu misti mausul, se misca sageata pe ecran si sa te prinzi care e un buton din tot ce vezi pe ecran. Fiind tot in tara, primeam cate un telefon pentru fiecare dilema de genul asta :))
Si teama sa nu se strice calculatorul! Foarte frumos filmul, chiar mi-au dat lacrimile..

vLAD g. spunea...

Emotionant.Bine jucat. FELICITARI REALIZATORILOR !

Anonim spunea...

Copii ce sunteti departe de parinti - nu plingeti cand vedeti filmuletul! Si parinti ce aveti copii departe - sa radeti deoarece ati trecut deja de primii pasi. Bravo!

Anonim spunea...

Deh... e simpatic, partial plauzibil, dar pe alocuri usor neveridic:
"de cate ori sa apas pe buton" - inainte de "dublu clic", pe mouse nu se prea punea problema mai multor apasari...
Au oamenii totusi o masina de spalat, destul de performanta, etc.

"Fata care rade" - o au si in baie - fooooarte sugestiv (pe un pahar, e ceva de genul smiley)

Gata cu carcotelile - per total e simpatic, asta e tot. :)

Anonim spunea...

daca la "te iubesc" nu a fost nevoie de spatiu intre cuvinte, apoi la celelalte propozitii mai lungi era nevoiesa le spuna unde sa apese spatiul ca sa inteleaga ce scie. Apoi la nestiinta care o arata la inceput ( de nu stia sa dea clic de 2 ori) mai tarziu batea destul de repede tastatura.....ptr. incepatori... in general bine realizat. Felicitari.

Mirela Zafiri spunea...

felicitari !!! foarte emotionant. meritati cu prisosinta toate premiile luate. ideea face totul, in fond, dar si interpretarea este la inaltime. felicitari tuturor realizatorilor. micile scapari sesizate in antecomentarii sunt chiar mici si neesentiale in transmiterea mesajului artistic.

Anonim spunea...

Foarte bine reusit. Evident ca cei de "acasa" nu pot decit sa faca comentarii tehnice,(ce stiu ei altceva sa faca?)Numai cei "plecati" pot aprecia emotional filmuletul.

Anonim spunea...

Excelent, imi amintesc cand am inceput sa comunic eu cu parintii prin YM...in 2002...eu in Japonia si ei in Romania. A fost extraordinar! Cam tot asa ceva...

Anonim spunea...

Locuiesc de zece ani in Canada, am aproape virsta protagonistilor si lucrez in hi-tech. Celor care se distreaza vizionind filmul, as vrea sa va spun ca nu aveti idee citor parinti Canadieni s-ar putea aplica profilul. Si eu am crezut ca ignoranta e o exclusivitate romaneasca, pina am ajuns aici...

Vichi spunea...

E super tare. M-am distrat vizionand acest filmulet. Sunt si eu parinte si ma gandesc ca as fi putut fi eu si sotul meu in locul lor, dar eu m-am apucat demult de invatat (calculatorul).
Incerc sa tin pasul cu cei tineri.
VICHI

dreeandreea spunea...

super tare. extraordinar de bine realizat

Anonim spunea...

Da e foarte bine realizat si foarte amuzant dar pàcat cà strica cam mult înjuràturile cam deocheate...... pàcat.....

Unknown spunea...

super! am ras si plans; am stat 9 ani in State si sunt de un an si jumatate in Canada.

Anonim spunea...

Prea exagerat... Nu vad ce e asa extraordinar cu filmul asta.

Anonim spunea...

Visionind acest film, am avut o mutitudine de sentimente:
- am zimbit vazindu-i pe "batrinii" nostrii cum impreuna incearca sa descopere noua tehnologie
- am fost trista realizind ca am plecat departe si i-am lasat singuri
- am fost mindra de ei ca au reusit sa comunice cu cei dragi trecind peste barierele tehnologiei si limbii engleze.

Intrebare: citi dintre americani, canadieni, germani, englezi,...etc. (care au cunostinte de baza, cel putin, despre utilizarea unui computer) pot sa-l foloseasca daca sistemul de operare este in limba romana ?

Anonim spunea...

superb...am ris si plins...bieti nostri parinti.

Anonim spunea...

excelent !!! de mult nu am mai ras cu lacrimi, lacrimi de emotie si admiratie. Sunt de 5 ani in State.....ceva mai real si mai bine exprimat nu se putea. Senzational! Felicitari!

Anonim spunea...

Am trecut si eu prin asta: eu in US si ai mei in Ro. Nevoia te invata...Acum amandoi sunt asi in YM si sunt incantati sa ma vada si sa ma auda, ca si cum as fi cu ei in camera. Desi "dorul" exista, parca se trece mai usor peste.

Anonim spunea...

Foarte fain, m-a facut sa plang cu lacrimi mari, cred ca mi-e dor de Romania mai mult decat vreau sa admit.

Codina

Anonim spunea...

Pot spune ca am ras si plans in acelasi timp.
Un film emotionant prin duiosia transmisa de simplitatea si naivitatea personajelor, desavarsit interpretate de cei doi actori.
FELICITARI!
Realitatea cruda,necosmetizata,a multor parinti impinsi de dor ,gata sa treaca obstacolele tehnicii.
Am vazut de nenumarate ori filmuletul si de fiecare data descopar noi motive de admiratie si incantare.Raman cu un zambet larg si o lacrima furisata in coltul ochilor.L-am trimis tuturor cunoscutilor ,ca fiecare sa-si ia portia de bucurie sufleteasca .

Anonim spunea...

FELICITARI!
De cand am primit filmuletul pe e-mail,l-am vazut de nenumarate ori cu aceeasi incantare, ca si cand l-as fi vazut pentru prima data.Fiecare noua vizionare ,imi aduce noi motive de admiratie pentru interpretarea minunata a celor doi actori.Duiosie .Asa se numeste sentimentul cu care raman dupa ce vad filmul...Sa spun ca am ras cu pofta si in acelasi timp am avut o lacrima de induiosare?Nu as singura.
Dar pot spune, ca nu a scapat nimeni dintre cunoscuti, cu care sa nu impartasesc aceasta stare de bucurie.
Mi-as dori sa avem parte mai des de astfel de productii.Inca o data,felicitari!

Riana.

Denisa spunea...

Foarte dragut si foarte bine jucat, doar ca...era neaparat necesar sa apara si "personajul" WC, avand in vedere ca e un filmulet post-decembrist? Nu se putea oare gasi alt context? E deja prea mult, zau asa...In rest, excelent!

Anonim spunea...

Excelent!!!
Vecinii mei (parinti cu copiii plecati departe) m-au rugat sa le arat cum sa foloseasca calculatorul si au luat cateva ore de " explicatii" . Adica explicata fiecare miscare, click, dublu click, cum se misca mouse-ul, cum sa se conecteze la internet, scrisa pe un caiet fiecare miscare. Repetat de cateva ori dupa care vecina a prins curaj si a vazut ca nu se strica asa de usor un calculator. A avut rabdare sa invete si destul de repede.Am fost impresionata de bucuria pe care o vedeam pe fata ei ca se descurca singura si ca poate sa comunice cu copiii si nepoata. Rar mi-a fost dat sa vad un moment ca acesta, cand un om mare se bucura ca un copil de o jucarie noua. Era un lucru pe care nu credea ca poate sa il invete si mai ales intr-o perioada asa scurta de timp. Cand ma duc la ea acum imi arata ce poze noi a mai descarcat. Asa ca am ras cand am vazut filmuletul pentru ca mi-am amintit si de mine ce teama imi era la inceput sa nu stric calculatorul.
O treaba minunata!!!!

Anonim spunea...

Emotionant si adevarat,am trecut si eu prin aceasta situatie dar am reusit!si vor reusi toti parintii de dorul copiilor .Felicitari realizatorilor!

Anonim spunea...

Dragul meu Dan, motto-ul tau nu face decat sa demonstreze ca si tu faci parte din acea Romanie de care pomenesti!

Anonim spunea...

absolut reala aceasta situatie.

Anonim spunea...

Foarte real. Felicitari realizatorilor!

Anonim spunea...

O nebunie totala. Ce sa zic, decit... FOARTE TARE!!!

Anonim spunea...

Imi placea foarte foarte mult!!!!!! Neeebunie!!! "Zii ca il iubim si ni e dor de el. Dar am mai scris ca il iubim. Nu-i nimic, mai scrii odata." Ii iubesc pe parinti!! :*********

Unknown spunea...

wow!!! super real! parca-i si vad pe ai mei acasa!!!
BRAVO!!! Felicitari si succes!
Incantata sa vad ca si viata de roman este deosebita!!! intr-un fel sau altul...! xox

elbish spunea...

superb filmuletul plus ca are in el numai adevar . .. felicitari

Anonim spunea...

....adevarat , un pic trist (!)...dar cati copii vor sa-si invete parintii sa comunice prin mail sau mess !!!!!!!!!...eu am peste 50 ani si am invatat din clasa a-9-a cu fiica-mea PC dar ...cati pot face asta ?...( deopotriva copii si parinti )...acum imi e de ajutor si in meserie !

Anonim spunea...

Super!m-am regasit in acest film...

Unknown spunea...

Mi-a placut enorm realizarea filmuletului. M-am revazut (acum 9 ani) cand am instalat internetul si incercam sa comunic pe mess cu o prietena. Mi-au dat lacrimile ... sunt o sentimentala; adevarul e crud ... insa cinste copiilor care nu-si uita parintii. Au plecat sa gaseasca ceva mai bun, ceva care sa le ofere un pic de confort. L-au gasit si-l impart cu cei dragi. Cine sunt ei? Parintii ... oameni simpli care ar face orice pentru fiul/fiica lor.

Anonim spunea...

Enigmatici si cuminti, scumpii nostri dragi parinti...

mm spunea...

hahahaha!very funny and touching at the same time. love it!

Anonim spunea...

tare frate!!!!!!!!

Anonim spunea...

emotionant de adevarat, mai ales ca parintii au trecut peste barierele tehnice au facut eforturi dar nu vor sa-si ingrijoreze fiul, il protejeaza,ei nu conteaza lui sa-i fie bine. eforturile lor sunt normale pentru orice parinte care vrea sa stie ce face, cum se simte, daca ii e bine, "dar nu-i spune ca mie...."
asta e esenta filmului, de asta suntem romani.
FELICITARI.....MULTUMIRI celor care au surprins esenta sufletului mamei, la romani.

Anonim spunea...

Filmuletul e grozav!Cate mame n-au trecut prin asa ceva!Eu am ras,am plans...m-am regasit intru totul!MULTUMIRI!

Anonim spunea...

Am 61 de ani , dar nu ma regasesc in acest film ; este falsa teoria ca persoanele varstnice sunt in afara timpului . Daca nu te preocupa nimic, daca nu esti atras de noutate, asta se intampla inca din copilarie

Anonim spunea...

Felicitari realizatorilor. Filmuletul e foarte real, emotional. Multi parinti au trecut prin asa ceva si multi vor trece.

Anonim spunea...

felicitari realizatorilor filmuletul e foarte real am 67 de ani si am trecut prin asa ceva

Anonim spunea...

EMOTIA MAMEI CIND SI-A VAZUT FIUL M-A DAT GATA,AM PLINS,AM RIS,AM SIMTIT TOT CE SIMTEA EA.FELICITARI TUTUROR CARE AU LUCRAT LA ACEST FILM DE LA ACTORI LA SCENARIST! BRAVO ROMANIA!

P.S.NICI PARINTII MEI NU PUN MINA PE COMP :*

Unknown spunea...

bravo!excelent

Anonim spunea...

Super realizat...dar adevarat, ......parinti nostri in final se descurca si cu PC .....

Anonim spunea...

superb!!!extraordinar de real!!!m-am mutat departe de parinti si exact prin experienta asta am trecut si noi.

Anonim spunea...

foarte fain filmuletul! asa erau si parintii mei acum 5 ani!

DIP spunea...

Super, pacat ca l-am vazut destul de tarzi. Vreau sa remarc prestatia Doamnei Luminita Gheorghiu, este de o naturalete desavarsita, am remarcat-o din "Moartea d-lui Lazaroiu" alta realizare remarcabila. Naturaletze, actorii tineri considera ca a fi natural trebuie sa vobesti cat mai repede si "in barba", sa te auzi doar tu sau cei ce sunt lipiti cu urechea de gura ta.
Minunat film, pentru a fi langa cei dragi te lupti si cu un balaur ! (dar mite cu un calculator...)

Anonim spunea...

DAR !! dar voi...dragii nostrii copii ne-azti ajutat sa invatzam si noi cum se foloseste PC??? Voi atzi stat langa noi sa ne indreptatzi si sa ne corectatzi??? Sa "ne rupetzi pagina greshita",sa scrietzi deodata cu mana noastra,sa fitzi calmi si tolerantzi ,sa ne incurajatzi si chiar admiratzi...asha cum am facut noi cu voi(si inca muuuultzi ani...).VOI atzi lasat distractzia pentru a ne invatza?? Voi atzi platit /angajat meditatori pentru asta?? NUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuu..........
Doar atzi ras de noi,de stangaciile si anxietatzile noastre.Nu ne-azti mangaiat teama noastra de a strica"ceva" in calculator asha cum noi v-am aparat in fatza unui caine salbatic,focului,bolilor...
M-am simtzit umulita in asemenea situatii asha k am luat meditatzii si mai mult am devenit si studenta (cum se pratica azi) la un masterat si la o facultate(avand la baza o facultate de 6 ani).
Sunt de varsta actorilor din film,am 57 ani,iar de la 51 ani tot sunt studenta(si-mi place!!!!!),acum fica mea este studenta si ea.Am luat lectii de meditatii si cursuri de informatica la facultate;am devenit un om fericit.....dar numai dupa ce am luat meditatii si invatzat la cursuri...(fica mea era eleva la informatica).
Avem si noi dreptul la invatzatura ,chiar daca sungtem parintii vostrii,chiar daca va parem "retro" si sa ne intzdlegetzi dorintza.Si ZAU k sunt studenta mai buna decat multzi dintre colegii mei cei tineri,eu invatza(tocit),eu nu copiez,eu nu-mi cumpar examenele prin diferite favoruri si la urma urmei eu mai stiu cateceva din ce invatz.
Este pacat k nu ne privitzi decat k pe niste "batrani",sau "sponsori" , cand de fapt noi putem fi colegii si tovarasii voshtrii...pana la moartea noastra.De cand stiu operarea pe calculator,e drept numai pe 4 module,am un a.b.c. cu noua generatzie.Eu VREAU sa comunic,sa invatz,sa ma jok cu voi!!!Nu ma mai luatzi la mishto cand joc Conquiztador k sunt bunica.Pe lungimea de unda a intelectului sa fim pashnici.Comunicand ... chiar si pe net ne putem apropia.Ashteptam sa ne invatzati ...cu grija si tolerantza..;;) :* :X
Va saruta o mama

Anonim spunea...

CLASIC zici ca sunt ai mei. Dar, sa recunoastem, ca nu stau chiar atat de rau cu calculatoarele!

sorin spunea...

.. dintr-o data, mi s-a facut tare dor de ai mei..

Anonim spunea...

e atat de real. a surprins farte bine totul.(m o u s e:)))

Anonim spunea...

emotionant ...

georgetabalekics spunea...

Super! Amuzant si dureros in acelasi timp. Te face sa participi la actiunea lor, foarte bine interpretat.

Anonim spunea...

Ma pot lauda cu un profesor care a avit rabdare cu mine , a stat langa mine si m-a invatat multe. Stiu sa utilizez f bine PC-ul, am reusit sa-mi administrez propriul site ( tot el mi-a fost profesor :) ) La inceput si mie mi-a fost teama sa nu stric ceva, dar profesorul meu a avut rabdare si m-a incurajat...Vreau sa invat ce nu am avut posibilitatea sa invat cand eram tanara ...Cine inceteaza sa invete, inceteaza sa traiasca.
Acum sunt o tanara "mai de demult"...Am 52 de ani si profesorul a fost fiul meu..
Iar eu am stat langa el si am incercat sa-l invat sa iubesca cititul dintr-o carte: nimic nu se compara cu o carte, sa-i simti mirosul de hartie, de vechi sau nou...
Frumos filmul, buna realizare...iar mesajul e de suflet.
Zilnic vorbesc cu profesorul meu prin intermediul calculatorului...il vad si-mi trece dorul...Am stocat sute, mii de fotografii care-i vor ramane amintire dupa ce eu imi voi termina calatoria pe acest pamant...Doamne, ce mult imi iubesc profesorul de informatica, ce dor imi e de el si cat de mult imi doresc sa-l vad acasa...de sarbatori...Imaginea de pe computer nu poate inlocui totul...

Anonim spunea...

emotionant si real, traiesc in Canada de mai bine de 15 ani, mi-aduc aminte cum a fost la inceput cu ai mei. Identic si la fel, doar ca mama plangea ca ma vedea...bravo celor care se gandesc si la cei care au pe cei dragi departe

Anonim spunea...

mi s-au aburit ochelarii de emotie ...si de ras si de plans...intru totul adevarat; un efort tragi-comic de adaptare la secolul 21 motivat de iubire si tandrete ...foarte frumos.

Anonim spunea...

emotionant, parca ma vad pe mine in fata calc. cu caietul alaturi incercand sa dezleg tainele inform. Ce multa dreptate are d-na care s-a semnat o mama, dar ore cati din noi cei din generatia a treia mai avem posibilitatea si puterea sa o luam de la capat, asa ca ca ramanem la caiet si la rabdarea copiilor sau nepotilor si suportam cu stoicism uneori comentariile lor sarcastice si ironice ptr. casantem dornici sa invatam

Anonim spunea...

hahaha, eterna povara ....
si bunica mea se minuna de TV... *cine-i in lada aceea * iar noi , copiii , ne distram...
sooo, toate la randul lor , secolul XXI cu alte *noutati*
astept etapa voastra , cand o sa aveti copii in your one.....
ps, se puteau lipsi de acele injuraturi neaose..
it's just funny

Anonim spunea...

Succes mult, Calin, in tot ceea ce vrei sa realizezi! Alexandru Agusoaei

Anonim spunea...

DOAMNE DUMNEZEULE este un RASUL - PLANSUL.
Trist spectacol...frumos filmulet!

Anonim spunea...

Trist si emotionant...nu uitati... nimeni nu s-a nascut stiind tainele infor.Pe cat posibil,uitati de ironie...si sarcasm...

Anonim spunea...

"filmuletul" face parte din serialul tv "Lombarzilor 8" difuzat la b1tv acum ceva timp, un serial foarte bun cu o distributie pe masura: Ion Besoiu, Teodor Corban,Luminita Gheorghiu, Doru Boguta, Tudor Istodor etc.