joi, 15 mai 2008

Vreau si eu un stapan si o curticica!

Am 3 luni, sunt baietel, am fost gasit ieri, la gara. Oamenii care m-au gasit spun ca am fost aruncat dintr-o masina, care a demarat in tromba. La cat eram de speriat, n-am stiut ce s-a intamplat cu mine. Imi pare rau ca nimeni nu a vazut numarul masinii. Insa, sper sa-mi gasesc un stapan care sa ma adopte. Sunt metis de lup, o sa ma fac mare si o sa apar orice curte.

Unde stau acum nu pot ramane mult timp, si de aceea lansez un strigat: "IA-MA ACASA!!!"








[UPDATE] Niste oameni cu suflet mare au adoptat catelul, desi mai au doi maidanezi. Multa stima. Se pare ca e greu sa gasesti pe cineva serios, iar cand gasesti, acel cineva se dovedeste a fi iubitor de animale, care sigur mai are 1-2 catei.


6 comments:

Anonim spunea...

Sper ca cineva sa-l ia acasa pe baietel.Numarul oamenilor inimosi e destul de mare,il ajut si eu pe baietel sa-si gaseasca o casa.

Dan S. spunea...

Mersi mult.

Anonim spunea...

Propun sa ramana articolul asta permanent in alta sectiune pe blog si sa scrii niste articole noi despre viata in romania. cititorii fideli nu mai au rabdare pana se incheie operatiunea cu catelul.

Anonim spunea...

Am venit sa aflu daca sunt vesti despre baietel si despre viata in Romania asa cum o vezi tu.

Dan S. spunea...

La catelus i-am gasit temporar o curticica, ca au aparut probleme in apartamentul unde statea. Speram sa-i gasim stapan. Mersi de interes.

Darie, check the latest newss!!! :)

Dan S. spunea...

Si temporarul acesta s-a dovedit a fi permanent. Toata stima pentru Mihai si tatal sau!