vineri, 4 iulie 2008

Catelusi mici si draguti cauta stapan!



Dau spre adoptie 6 catelusi de pana in 2 luni. Sunt frumosi, un pic speriati, dar foarte simpatici si mancaciosi. Cativa dintre ei au tatic un malamut superb care bantuie prin zona.

Povestea lor e urmatoarea: au fost nascuti de mama lor intr-un canal, de unde nu ies decat noaptea, cand e liniste. Am capturat 3 deocamdata, restul, la noapte, sper. Doar acolo in canal se simt in siguranta, si prin urmare, cum nu am acces la ei, trebuie panditi si capturati. E o operatiune foarte dificila. Norocul meu e ca sunt super flamanzi si astfel ii fac cumva sa iasa din 'barlogul' innacesibil omului. Problema lor cea mai mare e ca deranjeaza acolo unde sunt. Urmeaza sa fie zidit cat de curand acel canal. PLus ca e o carciuma in preajma, cu betivani ratati deranjati de aceste suflete nevinovate.
Prin urmare, am nevoie de stapani pentru ei. Si cat mai repede.

Daca sunteti de prin Cluj Napoca, sau împrejurimi, nu ezitati sa ma contactati.


1 comments:

Unknown spunea...

as vrea eu dak se poate sa adopt un catzel...eu sunt din zalau :X:X:X:Xsi ibesc catelushi:X:X:X