sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Postul cu numarul 100! Cateva ganduri!

Am ajuns la 100 de posturi. A trecut vremea. Am un blog citit in mare majoritate de prieteni. Nu e ceva deosebit, insa ma mandresc cu el. Multi nu sunt de acord cu mine, si e normal, fiecare cu pararea si mentalitatea lui. Desi incerc sa schimb mentalitati, in bine, zic eu, nu tot timpul am succes. Insa, luptam, insistam. Mi-am primit si laude, dar si reprosuri si vorbe urate. Asta e viata.
Eu am ramas la fel. La fel de indignat si de revoltat de ce se intampla in Romania, la fel de scarbit de ce se intampla cu animalele din Romania (spre deosebire de tarile civilizate, unde stiti si voi cum e). La fel de hotarat sa lupt....Pentru ce?...Nu stiu...dar lupt.....Viata e o lupta, nu??? Deci te lupti...


Pentru mine incepe un capitol nou in viata si am de gand sa-l iau in serios, si sa profit, normal, de tot ce-mi ofera viitorul.... Exista o Vorba: Sanatosi sa fim...

Pentru ca vreau ca postul 100 sa-mi trezeasca amintiri placute, o sa adaug o piesa draga mie, care ma duce spre alte meleaguri, spre alte destine....

Numai bine...








2 comments:

daniela spunea...

Happy 100th! :)

Dani spunea...

Felicitari! O lupta-i viatza, deci te lupta/ Cu dragoste de ea, cu dor
Te astept cu 1000, 10000...