joi, 3 aprilie 2008

Comunismul e in floare in Romania!

Bănuiesc ca aţi urmărit evenimentele de ieri, când nişte tineri (anarhişti) care vroiau sa protesteze împotriva NATO au fost bătuţi de jandarmi (aka militzieni).

Halal democraţie. Eu înţeleg sa acţionezi in forţa, insa atunci cand este cazul. Sau inca suntem pe vremea securiştilor când nu aveai voie sa vorbeşti? Cand nu aveai voie sa te pui cu sistemul? Cand era dictatura? Cand daca vorbeai ceva ce nu trebuie erai prins de miliţieni si batut/inchis/torturat?
Totusi, suntem intr-o societate democratica, avem la conducere un partid liberal, e in vizita la noi liderul lumii democratice (chiar asa contestat cum e el). Nici chiar asa. Pai la casa alba tot timpul este cineva care protestează. E dreptul meu sa zic ce nu îmi convine.
Urmăriţi imaginile, sa va convingeţi.
Eu am 2 solutii radicale pentru Romania:
1. O noua revolutie.
2. Emigrarea in masa spre civilizatie si democratie, sa ramana doar comunistii si securistii in tara.




1 comments:

Anonim spunea...

mi se pare mie sau esti de principiul: daca actioneaza autoritatile, de ce actioneaza?! ... daca nu actioneaza, de ce nu actioneaza?

eu unul sunt de acord cu interventia autoritatilor in acel caz. ce garantie avem ca doar ar fi protestat ? de ce au inchiriat respectiva hala ? nu isi puteau da pur si simplu intalnire la locul pentru demonstratie ? exista mijloace de comunicare si s'ar fi putut intelege asupra locului shi orei de desfasurare!

si plus de asta, sa fim seriosi, cine i'ar fi bagat pe ei in seama? nu iti pui problema ca doar au vrut sa fie "la televizor" ? si au aparut, jenant mod :)

uita'te numai la tipu din reportaju de la realitatea .. ti se pare a fi un asa mare infocat demonstrant ? nu stiu de ce, dar il aseman cu derbedeii de pe stadioane