miercuri, 2 aprilie 2008

GENTE sucks!

Tipic romanesc. Va povestesc o întâmplare de ieri. 1 aprilie.
O firma din Cluj a hotărât sa facă teambuilding. Unde?....La o pizza, in Gente, pe Horea.
Zis si făcut. Persoana responsabila de organizare suna, face rezervare, pentru 30 de persoane, transmite si comenzile ( ca nah, 30 de oameni, ar fi dur), sa fie totul pregătit.
Deci, rezervare in gente, la ora 8.30 pm, 30 de persoane.

Vine si ora respectiva, ajunge lumea in Gente. SOC:
- Buna ziua, avem rezervare pentru 30 de persoane.
- Buna ziua. Serios? Sa verific ...
[...]
- Nu e nicio rezervare. Aaaa..da, a sunat cineva azi, pentru 30 de persoane, însă am crezut ca e păcăleala de 1 aprilie. Prin urmare nu aveţi rezervare.
- Uaaaat?
[...]

Aşadar si prin urmare teambuilding`ul nu s-a mai ţinut in Gente.

Funny?

[UPDATE] Gente a cerut un fax cu comanda, pentru confirmare, lucru ce a fost realizat de firma respectiva. Sucks more, ha??


5 comments:

Anonim spunea...

Nu pot sa zic ca e tipic romanesc. Probabil au mai primit telefoane de genul de 1 aprilie... asa ca: greseala firmei ca ales o zi asa proasta pt teambuilding (sau pt ca nu s-a deranjat cineva de la firma sa mearga in persoana sa discute pt o comanda asa mare).
Dar asta e romanul: ii place sa se planga toata ziua de ce nu merge in tara romaneasca.

Dan S. spunea...

La comentariul acesta chiar am ras.
Eu ca si client care plătesc un serviciu mă aştept cel puţin la seriozitate, ca sa nu zic calitate din partea prestatorului. Nu e problema mea ca firma a luat tzepe de genul. Atâta timp cat se bat cu pumnul in piept ca primesc comenzi/rezervări la telefon, mai mult, si confirma rezervarea (adica nu cer o comanda 'in person' la sediul firmei), mi se pare de cacao sa bage scuza cu 1 aprilie. Si DAA, e tipic romanesc sa nu se respecte clientul (customer service zerooo).
Si nu se plânge nimeni, doar remarca, sa ştie lumea de seriozitatea unora, sa piardă cei care nu respecta clientul.
Si mai bine sa te plangi si sa incerci sa schimbi ceva decat sa te resemnezi si sa zici "asta e..n-ai ce face..asa e in romania"

Anonim spunea...

Ca si client nu cred ca ai platit prin telefon.
Si sa stii ca se respecta clientul in general.
Si nu, nu e bine sa te plangi. Daca vrei sa faci ceva fa... si sa nu cumva sa crezi ca in europa, state etc. umbla cainii cu colaci in coada. Peste tot sunt probleme.
Nu stiu care e problema ta cu Romania.
Si firma nu se bate cu pumnul in piept ca primeste rezervari prin tel. (asta iarasi e o dramatizare a situatiei) chiar primesc.. eu am fost de cel putin 2 ori cu rezervare prin telefon si nu am avut nici cea mai mica problema.
Cred ca asa iti place tie sa fii f dramatic si sa te plangi de sistem si bla... de-a dreptul patetic.

Dan S. spunea...

Am vazut cum primesc comenzi la telefon. Si cum astepti ca boul sa-ti ia comanda. Dar tu n-ai inteles mesajul. In fine.
Eu fac parte din categoria celor care au o problema cu România: lipsa de educaţie, cultura, bun simt, respect a poporului roman. SI ma repet, ca vad ca nu intelegi, tu faci parte din categoria majorităţii, a celor care se complac.
In Europa (Olanda, Belgia, Elvetia, etc) exista respect pentru cetatean, si altul e gradul de cultura/educatie. Si zic din experienta mea si a multor altora.
Si nu-mi zi ca e patetic sa conteşti sistemul (care e corupt by the way), ca doar nu traim pe vremea lui Ceausescu sa ne fie frica sa deschidem gura.
EU am ajuns la o concluzie, si nu mai insist pe subiectul acesta aici: tu esti genul de om care daca comanda o pizza la domiciliu (de la Gente de ex.) si constata, ipotetic, ca aceasta e stricata/mucegaita/sau cu fel de fel de mizerii pe ea (gen muste, sobolani, etc), o arunca, isi zice asta e, asta e sistemul, si nu zice la nimeni, ca nah, e patetic sa te plangi ca nu ai fost respectat ca si client, sau e patetic sa se afle ca ai fost fraierit.
Aaa, si cea mai buna forma de protest/razbunare e anti-reclama, in caz ca nu stiai.

Anonim spunea...

"Si DAA, e tipic romanesc sa nu se respecte clientul (customer service zerooo)."

Customer service zero-este valabil intre firme?? Trebuia sa le zici la telefon ....nu faceti cum facem si noi. :D