miercuri, 21 octombrie 2009

Adoptie Beagle pierdut in Bucuresti !

[preluat]


ASTAZI AM GASIT IN PARCUL 23(NATIONAL) ACEST BEAGLE.

Catelul este extrem de curat si ingrijit. Initial am crezut ca e cu cineva, desi nu avea zgarduta. Mergea incet, cu un usor schiopatat(fara a avea vreo rana vizibila), intr-o directie nedefinita.. .
Este bland, dar extrem de trist si absent.

Este adult(5-6 ani).

Am stat vreo 2 ore in parc, a mers dupa mine(dar nu tot timpul, asa ca m-am mai dus si eu dupa el), am intrebat pe toata lumea, nimeni nu stie nimic, evident. Un singur paznic mi-a spus ca il vede ori de cate ori e pe tura(ceea ce ar fi cel putin ciudat, dat fiind cat este de curat pe labte si blanita-si stim ce mizerie a fost zilele astea!)


Este un catel extrem de vulnerabil si de expus. Poate fi muscat de catei, lovit de masini sau de oameni. Se vede clar ca nu stie sa se apere...
Ca sa nu mai spun ca la blanita lui scurta va face frigul zilele astea...
Para-se ca nu are un loc unde sa stea, ca sa zic ca ii incropesc un cotet si ii pun mancare.
Slabe sanse sa fie pierdut(merge cu viteza melcului!)

Efectiv nu am nici o solutie pt el. Nu am unde sa-l bag(in casa sunt deja 5, 4 ai mei+1 puiut)

As avea nevoie de cazare provizorie pt el sau...de un stapan!

contact: 0722 53 66 20 sau roxxana_84@yahoo. it



3 comments:

Anonim spunea...

Este the cuttest dog. Hmmm...ma gandesc daca pot sa il tin. Este my dream dog.

Anonim spunea...

hmmm...l-am cautat azi prin parc pe acolo, dar nu l-am mai gasit. il mai caut si maine sau poimaine, paote reapare, s-o fi ascuns de ploaie.

Dan S. spunea...

Nu-l mai cauta, nu mai e pe acolo.